Pedagogicko-psychologická diagnostika s praxí 2

Písanky a grafomotorika

Vaším úkolem bylo vypsat 3. nebo 4. díl písanky pro první (případně druhý) ročník ZŠ. (uvolňovací cviky bohužel v současné situaci potřebovat nebudeme, nicméně vám doporučuji si je vypsat a vyzkoušet si je)

Písanka

1) Prosím vás, abyste vybrali nejlepší a nejhorší stránku, tu naskenovali/vyfotili/digitalizovali, a vložili do diskuse. Můžete připojit informaci, jakým psacím náčiním jste ji vypsali a jak se vám s ním psalo (můžete přidat odkaz na web, kde se dá koupit).

2) Okomentujte písanku někoho jiného - popište, co se dle vašeho názoru podařilo, kde jsou chyby a jak je napravit, jaká cvičení doporučujete, a podobně. Zkrátka provedli diagnostiku ;)

3) Ke své okomentované písance přidejte komentář, zda souhlasíte a zda vám komentář k něčemu byl.

V aplikace E-prezenčka je k dispozici kniha Respektovat a respektován, kde najdete návod, jak poskytovat popisnou zpětnou vazbu.

A na ukázku přikládám stránky z písanky naší dcery ve druhé třídě. Těžko se mi rozhoduje, která má reprezentovat podařenou, a která nepodařenou stránku...

Psala tímto perem: 

Pero je ergonomicky tvarované, zanechává sytou stopu při vyvinutí minimálního tlaku, odolá však i intenzivnějšímu tlaku. Část pro prsty je silnější než např. tornáda, ale šířka je přiměřená dětské ruce.