Inkluzivní speciální pedagogika - I. stupeň
-
Inkluzivní speciální pedagogika - I. stupeň
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
-
Nyní studovatŽák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
-
Nyní studovatAktéři školní inkluze - spolupráce v multidisciplinárním týmu
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
-
Nyní studovatPotřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
-
Nyní studovatEtnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
-
Nyní studovatPráce s heterogenní skupinou
-
Nyní studovatPodpora žáků se zrakovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
-
Nyní studovatPodpora žáků s mentálním postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou autistického spektra (PAS)
-
Nyní studovatPodpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU)
-
Nyní studovatPodpora žáků s na narušenou komunikační schopností
-
Nyní studovatPodpora žáků se sluchovým postižením
-
Možnosti vzdělávání žáků se sluchovým postižením
Vzdělávání žáků se sluchovým postižením
- Podobně jako u dětí s NKS
- MŠ pro osoby se sluchovým postižením
- děti od 3 do 6 let s různými stupni SP (sluchové postižení)
- Běžná MŠ (inkluze)
- Třídy při běžné MŠ
- ZŠ pro osoby se sluchovým postižením
- volba vzdělávacího programu závisí na řediteli
- volba cesty vzdělávání
- orální komunikace - orientace na rozvoj mluvené řeči, vzdělávání jejím prostřednictvím
- totální komunikace - spojení akustických, vizuálních, verbálních, neverbálních a manuálních prostředků
- bilingvální komunikace - užívání dvou jazyků - českého znakového jazyka a českého jazyka
- s českým jazykem se žáci nejčastěji seznamují především ve formě grafické (jako čtení a psaní)
- v případě funkčních zbytků sluchu pak i ve formě zvukové
- Běžná ZŠ (integrace), třídy při běžné ZŠ
- SŠ pro osoby se sluchovým postižením:
- SOU, OU
- maturitní studium – dle možností daného jedince
-
Inkluzivní speciální pedagogika - I. stupeň
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
-
Nyní studovatŽák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
-
Nyní studovatAktéři školní inkluze - spolupráce v multidisciplinárním týmu
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
-
Nyní studovatPotřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
-
Nyní studovatEtnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
-
Nyní studovatPráce s heterogenní skupinou
-
Nyní studovatPodpora žáků se zrakovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
-
Nyní studovatPodpora žáků s mentálním postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou autistického spektra (PAS)
-
Nyní studovatPodpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU)
-
Nyní studovatPodpora žáků s na narušenou komunikační schopností
-
Nyní studovatPodpora žáků se sluchovým postižením
-