Inkluzivní speciální pedagogika - I. stupeň
-
Inkluzivní speciální pedagogika - I. stupeň
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
-
Nyní studovatŽák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
-
Nyní studovatAktéři školní inkluze - spolupráce v multidisciplinárním týmu
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
-
Nyní studovatPotřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
-
Nyní studovatEtnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
-
Nyní studovatPráce s heterogenní skupinou
-
Nyní studovatPodpora žáků se zrakovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
-
Nyní studovatPodpora žáků s mentálním postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou autistického spektra (PAS)
-
Nyní studovatPodpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU)
-
Nyní studovatPodpora žáků s na narušenou komunikační schopností
-
Nyní studovatPodpora žáků se sluchovým postižením
-
Co potřebujeme vědět při práci s žákem
Při pedagogické činnosti zohledňujeme
- Jak dobře žák umí česky?
- Jak se mateřský jazyk liší od češtiny?
- Věk, ve kterém dítě přišlo do ČR?
- Jak dlouho žák pobývá v ČR?
- Jaké jsou jeho předchozí školní zkušenosti a úspěchy?
- Jaké má předchozí zkušenosti se vzdělávacím systémem?
- Na co je dítě zvyklé?
- Jaké má žák a jeho rodina ambice?
- Z jaké kultury dítě přichází?
Zjišťujeme je co nejdříve po příchodu dítěte a jsou součástí pedagogické diagnostiky.
-
Inkluzivní speciální pedagogika - I. stupeň
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
-
Nyní studovatŽák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
-
Nyní studovatAktéři školní inkluze - spolupráce v multidisciplinárním týmu
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
-
Nyní studovatPotřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
-
Nyní studovatEtnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
-
Nyní studovatPráce s heterogenní skupinou
-
Nyní studovatPodpora žáků se zrakovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
-
Nyní studovatPodpora žáků s mentálním postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou autistického spektra (PAS)
-
Nyní studovatPodpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU)
-
Nyní studovatPodpora žáků s na narušenou komunikační schopností
-
Nyní studovatPodpora žáků se sluchovým postižením
-