Integrativní speciální pedagogika

4. Systém kurikulárních dokumentů

 

Základní literatura:
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2005
 
V tomto dokumentu se soustřeďte na:
 
Vymezení Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání v systému kurikulárních dokumentů
  • Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2005. s. 9-10, 12-13
 
Vzdělávací oblasti:
  • Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2005. s. 18 - 19, 20-89 (na stranách 20-89 se seznamte s charakteristikou a cíli vzdělávacích oblastí - vždy cca 1 strana), 104 (Rámcový učební plán - rozdělení vzdělávacích oblastí do vzdělávacích oborů, nikoli hodinovou dotaci)
 
Pro osvětlení obsahu některých pojmů je možno vyžít:
Slovníček použitých výrazů str. 122 - 126
  • Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, Praha: VÚP, 2005. s. 122 - 126