STUDIJNÍ TEXTY předmětu Didaktika pro výuku o přírodě a společnosti
-
STUDIJNÍ TEXTY předmětu Didaktika pro výuku o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatRVP pro ZV a předměty o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatPrekoncepty a žákovo pojetí učiva
-
Nyní studovatKonstruktivistický vs. transmisivní přístup ve výuce
-
Nyní studovatVyučovací jednotka v předmětech o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatDidaktické prostředky ve výuce o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatMetoda pozorování
-
Nyní studovatMetody slovní - vyprávění, výklad, rozhovor
-
Nyní studovatMetody slovní - práce s textem
-
Nyní studovatPráce s mapou
-
Nyní studovatDramatizace
-
Nyní studovatDidaktická hra
-
Nyní studovatMetoda pokusu
-
Nyní studovatBezpečnost při práci v laboratoři
-
Nyní studovatHodnocení v předmětech o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatAktuální trendy ve výuce předmětů o přírodě a společnosti
-
Literatura
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. [online]. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. 126 s. [cit. 2011-12-18]. Dostupné na http://www.msmt.cz/file/21592
FABIÁNKOVÁ, B, HORKÁ H. Náměty do prvouky I. In Náměty do prvouky I. Brno: Paido, 1996. ISBN 80-85931-26-5.
KURELOVA, M. Didaktické zásady. In KALHOUS,Z., OBST,O. Školní didaktika, Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-253-X
-
STUDIJNÍ TEXTY předmětu Didaktika pro výuku o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatRVP pro ZV a předměty o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatPrekoncepty a žákovo pojetí učiva
-
Nyní studovatKonstruktivistický vs. transmisivní přístup ve výuce
-
Nyní studovatVyučovací jednotka v předmětech o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatDidaktické prostředky ve výuce o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatMetoda pozorování
-
Nyní studovatMetody slovní - vyprávění, výklad, rozhovor
-
Nyní studovatMetody slovní - práce s textem
-
Nyní studovatPráce s mapou
-
Nyní studovatDramatizace
-
Nyní studovatDidaktická hra
-
Nyní studovatMetoda pokusu
-
Nyní studovatBezpečnost při práci v laboratoři
-
Nyní studovatHodnocení v předmětech o přírodě a společnosti
-
Nyní studovatAktuální trendy ve výuce předmětů o přírodě a společnosti
-