Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele

Klíčové pojmy

pedagogická diagnostika

diagnostikování

diagnóza

typy diagnostikování

přístupy v diagnostikování

diagnostická kompetence

etapy pedagogického diagnostikování

diagnostické metody

školní poradenské pracoviště

školské poradenské zařízení

roviny diagnostikování v praxi

chyby v diagnostické činnosti

pozorování

typy pozorování

datový záznam

Flandersův systém

rozhovor

typy rozhovoru

diagnostický rozhovor jeho typy a fáze

typy otázek kladených v rámci diagnostického rozhovoru

anamnéza a její typy

portfolio jeho typy a funkce

dynamické hodnocení

strukturální kognitivní modifikovatelnost

zkušenost zprostředkovaného učení

instrumentální obohacování

kognitivní funkce

kognitivní mapa

model pěti postupů

podpůrná opatření

plán pedagogické podpory

individuální vzdělávací plán

nakládání s osobními údaji

doporučení ke vzdělávání

výsledky žáků

klíčové kompetence

formativní hodnocení

autentické diagnostikování

analýza činnosti žáků

šest přístupů k diagnostikování výsledků žáků

didaktický test

zpětná vazba