Jak předat ostatním to, co víme. Základy lektorských dovedností.
Jak se dobře ptát? 3. 4. 2024
V dnešní lekci jsme společně pracovali na tom, abychom identifikovali znaky produktivní řeči, a vyhodnotili, jak má postupovat vzdělavatel, když chce produktivní řeč intenzifikovat.
V materiálech níže naleznete prezentaci z dnešní lekce. Ukázky na identifikaci produktivní řeči jsou jiné, ať případně můžete trénovat. Dále naleznete transkript, na němž je postaven úkol. V ukázce nejprve vidíte umělecký text, poté interakci, která daný text rozebírá. Úkol: V rámci interakce identifikujte konverzační kroky vzdělavatele (jsou uvedeny i v prezentai), případně uveďte, že některý krok přítomen není. Materiál s tímto komentářem vložte do odevzdávárny.
Text na případné další trénování určování typů otázek naleznete zde: