Řízení organizací
Řízení inovací
20. 11. 2015 Řízení inovací
Adam Hazdra, desifn, inovace, trh, inovační strategie, inovační proces, Mooreova propast
Termín pro vypracování III. úkolu: 1. 12. 2015
- vytvořte komunikační plán KJM, Křižovatka, KISK, definujte jednotlivé oblasti a četnost, o kterých chtějí být jednotlivé zainteresované strany informovány (průřezové téma)
- součástí plánu bude i návrh reportingu ve vazbě Martin Křčál - Křizovatka -1A 4 (průřezové téma + téma 20. 11. 2015 )
- navrhněte:
- formy náboru studentů na Křižovatku
- možnosti jejich vzdělávání (bezplatného)
- formy a četnost hodnotících pohovorů (v návaznosti na vzdělávání atd.) (téma 13.11.2015)
- zpracujte si test MBTI a zhodnoťte, zdali je vypovídající
Studijní materiály
povinné:
Studijní materiály nepovinné - doporučené Barborou Tvrdoňovou
1. Vojtěch Kouba. 5 důvodů, proč dělat inovace nestojí za nic a jak to změnit. Youtube.com [online]. 2013, 10.06.2013 [cit. 2015-11-28]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=uRIBX806hnA
2. QUT IFB101. Diffusion of Innovations. Youtube.com [online]. 2015, 11.02.2015 [cit. 2015-11-28]. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=kxVeLlTEgtU