Zvukový design multimediálního díla
Ing. MgA. Dominik Konečný
Zvukový design multimediálního díla

úvod do problematiky Interaktivního zvuku, představení nástrojů, základní seznámení s Unity a FMOD

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 16. 9. 2024 do 29. 9. 2024.

Eventy jako základní stavební prvky intekrativního zvuku, úvod do parametrů jako základních ovládacích prvků, práce s efekty a mixem v rámci FMOD Studio a jejich navázání na parametry.

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 30. 9. 2024 do 13. 10. 2024.

Přístupy k hudbě v rámci interaktivního zážitku, historie a současnost herního zvukového designu

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 14. 10. 2024 do 27. 10. 2024.

Specifika posluchače (jak napodobovat nebo vytvářet dojem ze specifického typu vnímání), simulace poslechových prostor (dozvuk, odrazy atd)

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 28. 10. 2024 do 10. 11. 2024.

Specifické přístupy ke zvukovému designu pro dvojrozměrné virtuální světy.

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 11. 11. 2024 do 24. 11. 2024.

Výstupní projekt, návrh, technické řešení, individuální konzultace

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 25. 11. 2024 do 8. 12. 2024.
Předchozí