Základní informace, požadavky a výstupy
Mgr. Ondřej Janák, Ph.D.
Základní informace, požadavky a výstupy
Info
Období
podzim 2022
  • Předmět Pedagogická praxe 3 bude probíhat na spolupracujících středních školách pod vedením stejných provázejících učitelů jako při Pedagogické praxi 2.
  • Formát této praxe je závislý na typu činnosti, kterou bude student vykonávat v dohodnutém termínu.
  • Podstatou této praxe bude:

a) Aktivní pedagogická účast na zimním kurzu (příp. exkurzi, výletu, "středoškolkách"...) včetně organizačních a administrativních úkonů.

V rámci této varianty bude vašim úkolem:

a)  na základě konzultace s PU a vedením školy se plnohodnotně podílet na organizaci dané akce včetně všech podstatných administrativních úkonů,

b) osobně se účastnit dané akce (metodické vedení žáků),

c) vypracovat závěrečnou zprávu o organizaci a průběhu akce včetně hodnocení vlastního i ostatních pedagogických pracovníku včetně zakomponování do deníku praxe (navazuje na PP1, PP2 ....),

d)  vyplnit sebereflektivní nástroj-dotazník, zajistit vyplnění PU.

Výstupy budou následující:

a) Propozice/leták k dané akci*,

b) Závěrečná hodnotící zpráva*,

c) deník praxe* **,

d) vyplnění sebereflektivního nástroje-dotazníku**.


NEBO



b) Kompletní realizace krátkodobé či dlouhodobé školní „Sportovní Akce“ (dále SA) včetně všech náležitostí (turnaj, soutěže, hry).

V rámci této varianty bude vašim úkolem:

a) na základě konzultace s PU a vedením školy vytvořit písemný koncept SA,

b) vytvořit "propozice" k SA se všemi podstatnými informacemi pro žáky,

c) seznámit žáky se SA, vysvětlit systém, pravidla atd.,

d) zrealizovat SA,

e) zaznamenat průběh příprav i samotné akce včetně ohlasů do deníku praxe (navazuje na PP1, PP2 ....),

f) vyplnit sebereflektivní nástroj-dotazník, zajistit vyplnění PU.

Výstupy budou následující:

a) Koncept SA*,

b) propozice k SA*,

c) deník praxe* **,

d) vyplnění sebereflektivního nástroje-dotazníku**.


* tyto výstupy vložte do Odevzdávárny

** informace viz Interaktivní osnovy předmětu PP2

Předchozí
Následující