Mediální projekt
Mediální projekt
Info
Období
jaro 2022

Hlavním cílem předmětu je naučit studenstvo vytvořit tzv. mediální projekt, tedy ucelený záměr zhodnotitelný z hlediska své ne/funkčnosti. Přívlastek mediální podtrhuje fakt, že má být výsledek projektu uplatnitelný v nějakém médiu nebo má být lidem z médií určen (např. poskytne podpůrné materiály pro novináře a novinářky v konkrétním tématu). Sám projekt může být médiem (tj. např. pilotní díl seriálu aj.). Je třeba si stanovit reálná kritéria pro realizaci. Právě v tomto ohledu bude předmět nápomocný, jelikož poskytne know how, jak se projekty dělají (finance, time management, realistické cíle, dostupná cílová skupina, sestavení týmu aj.), a jak projekt zdárně vytvořit či hodnotit.


Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 14. 2. 2022 do 20. 2. 2022.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
1
Studijní text
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 21. 2. 2022 do 27. 2. 2022.
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 28. 2. 2022 do 6. 3. 2022.
Učitel doporučuje studovat od 28. 3. 2022 do 3. 4. 2022.
Učitel doporučuje studovat od 9. 5. 2022 do 15. 5. 2022.
Předchozí