Podnikání
doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Podnikání
Info
Období
jaro 2022

Cílem předmětu je seznámit studenty s pojetím a simulovanou praxí reálného podnikání na formátu studia vybraných teoretických poznatků, jejich diskuse a implementace do vybraného studie.

Vyučující:

doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.; Kancelář č. 530, e-mail: pirozek@econ.muni.cz; Konzultační hodiny: ÚTERÝ  9:30 – 10:30

Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.; Kancelář č. 532, e-mail: 63229@mail.muni.cz ;Konzultační hodiny: STŘEDA  9:30 – 10:30

Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.; Kancelář č. 535, e-mail: kuchynkova@mail.muni.cz; Konzultační hodiny: ČTVRTEK 14:00 – 15:00

Podmínky získání úspěšného zakončení v rámci kolokvia:

Aktivní účast na cvičeních s vypracováním jednotlivých částí spojených s prezentací výsledků. Na každé přednášce bude stanoveno zadaní úkolů za jednotlivé části předmětu (strategie, obchod. model, marketing a obchod, financování, rozvoj). Zadání bude sděleno na každé přednášce s předpokladem aktivní práce na zadaní a přípravě pro zpracování tématu ve cvičení. Uvedené zadaní úkolů musí být zpracováno do následujícího cvičení, kde bude konkrétním týmem prezentováno. 

Následně bude ze strany vyučujícího sdělena zpětná vazba
s požadavkem na zapracování do výsledné podoby seminární práce.

Vypracování a prezentace vyřešené seminární práce (studie) na vybrané téma do konce řádného termínu – 10.5.2022

Forma zakončení: 

  • Vypracování a prezentace správně vyřešeného okruhu zadané problematiky v rámci cvičení na vybrané téma (účast – splněno/nesplněno). V případě nesplnění úkolu ve stanoveném termínu je předmět hodnocen známkou X.
  • Diskuse při kolokviu s hodnocením vyhověl/nevyhověl. 

Harmonogram výuky:


Základní literatura + dodatečná uvedená v rámci každé přednášky:

•Entrepreneurship : A Contemporary & Global Approach. Edited by David Deakins - Jonathan M. Scott - Mark S. Freel. First edition. Los Angeles: Sage, 2021. xviii, 276. ISBN 9781526461148.
•OSTERWALDER, Alexander a Yves PIGNEUR. Tvorba business modelů : příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev. Edited by Alan Smith. 2. vydání. V Brně: BizBooks, 2015. 278 stran. ISBN 9788026504252.
•Lumpkin, G. T., Katz, J. A., & Lumpkin, T. (Eds.).  (2007).  Entrepreneurial strategic processes. Elsevier.
Předchozí
Následující