PV220 Real-time Rendering

Fakulta informatiky
jaro 2009
Rozsah
2/1. 3 kr. (plus ukončení). Ukončení: zk.
Vyučující
Dr. Ralf Habel (přednášející), prof. Ing. Jiří Sochor, CSc. (zástupce)
Garance
prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Kontaktní osoba: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Rozvrh
Út 12:00–16:50 B204
Předpoklady
PB009 Základy počítačové grafiky
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25
Mateřské obory/plány
předmět má 33 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Important topics of modern real-time rendering are discussed. The focus is on special effects such as shadows, lighting and shading methods such as normal mapping as well as advanced algorithms in shading, visibility and levels of detail.
The rendering pipeline and hardware architecture as well as common programming interfaces are shown in conjunction with practical implementation approaches.
Osnova
  • Introduction
  • Rendering Pipeline
  • OpenGL Programming
  • Performance Analysis and Characterization
  • Texturing
  • Shadowing Methods
  • Spatial Data Structures
  • Visibility
  • (Illumination Models)
  • Shading
  • Screenspace Effects
  • Levels of Detail
  • Perception
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je vyučován jednorázově.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/jaro2009/PV220