FI:PV220 Real-time Rendering - Informace o předmětu
PV220 Real-time Rendering
Fakulta informatikyjaro 2009
- Rozsah
- 2/1. 3 kr. (plus ukončení). Ukončení: zk.
- Vyučující
- Dr. Ralf Habel (přednášející), prof. Ing. Jiří Sochor, CSc. (zástupce)
- Garance
- prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Kontaktní osoba: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc. - Rozvrh
- Út 12:00–16:50 B204
- Předpoklady
- PB009 Základy počítačové grafiky
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25 - Mateřské obory/plány
- předmět má 33 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Important topics of modern real-time rendering are discussed. The focus
is on special effects such as shadows, lighting and shading methods such as normal mapping as well as advanced algorithms in shading, visibility and levels of detail.
The rendering pipeline and hardware architecture as well as common programming interfaces are shown in conjunction with practical implementation approaches. - Osnova
- Introduction
- Rendering Pipeline
- OpenGL Programming
- Performance Analysis and Characterization
- Texturing
- Shadowing Methods
- Spatial Data Structures
- Visibility
- (Illumination Models)
- Shading
- Screenspace Effects
- Levels of Detail
- Perception
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován jednorázově.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/jaro2009/PV220