ESF:KFMAPE Marketing v peněžnictví - Informace o předmětu
KFMAPE Marketing v peněžnictví
Ekonomicko-správní fakultajaro 2002
- Rozsah
- 16 hodin. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Jan Krajíček, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. František Kalouda, CSc., MBA
Katedra financí – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Marie Moudrá - Rozvrh
- So 6. 4. 12:15–15:30 P304, So 4. 5. 8:00–13:45 P304, So 18. 5. 8:00–13:45 P304
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Peněžnictví (program ESF, B-HPS)
- Cíle předmětu
- Marketing v peněžnictví (SDMZ) Tento předmět vedle historického vývoje marketingu podává základní koncepce, hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia. Pozornost bude také věnována podobnostem a odlišnostem v jednotlivých typech organizací, zvláště pak v pojišťovnictví a bankovnictví. Součástí výuky jsou dále informační zdroje včetně monitoringu a marketingový výzkum. Detailněji jsou probrány jednotlivé složky mixu-produkt, cena, distribuce a propagace. Speciální pozornost bude věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka, problematice image, identity a kultury instituce. Forma zkoušky: písemný test a ústní zkouška
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2002, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2002/KFMAPE