PJII4A Jazyk II/4 - Angličtina

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2002
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Alena Bendová (přednášející)
Mgr. Silvie Bilková (přednášející)
Mgr. Lucie Fialová (přednášející)
Mgr. Jiřina Hrbáčková (přednášející)
prof. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Jana Mužíková (přednášející)
Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D. (přednášející)
Edward Ross, B.A. (přednášející)
Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Ekonomicko-správní fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Lenka Skoupá
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Jazyk II (JIIZK) V rámci kurzu si studenti mohou zvolit angličtinu, němčinu, francouzštinu, španělštinu nebo ruštinu. Pro tento 4-semestrální kurz se předpokládá mírně pokročilá znalost obecného jazyka (základní slovní zásoba v rozsahu asi 1200 slov, nejběžnější gramatické struktury, orientace na hlavní myšlenky při poslechu a při porozumění písemnému textu. Cílem je aktivace předchozích znalostí a rozšíření slovní zásoby i gramatiky tak, aby se postupně budoval slovní základ zvládnutí jazyka v nejběžnějších komunikačních situacích a základy profesní komunikace. Po 4 semestrech by měl být pro studenty zprostředkován jazyk jako otevřený systém, který bude student schopen dále rozvíjet podle svého profesního zaměření. Bude se klást důraz na čtení a poslech s porozuměním, výcvik v mluveném projevu (běžné situace, základy profesní konverzace, základy prezentací a telefonování), a v menší míře na výcvik v písemném projevu (záznam, jednoduchá korespondence). Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích, nejméně 60% úspěšnost při závěrečném testu.
Osnova
  • Unit 7 - Business and the Environment Unit 8 - The Stock Market Unit 9 - Import Export Unit 10 - Company Performance Unit 11 - Setting Up a Business Unit 12 - Corporate Alliances and Acquisitions Unit 13 - Marketing Unit 14 - Product and Corporate Advertising Unit 15 - The Business Media
Literatura
  • TULLIS, Graham a Tonya TRAPPE. New insights into business : student's book. 1st ed. Harlow: Longman, 2000, 176 s. ISBN 0582335531. info
  • TULLIS, Graham a Tonya TRAPPE. New insights into business : workbook. 1st ed. Harlow: Longman, 2000, 84 s. ISBN 0582335574. info
Metody hodnocení
seminární typ výuky zakončen zkouškou požadavky na zkoušku: 80% účast v seminářích 60% úspěšnost u písemné části zkoušky úspěšné složení ústní zkoušky
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, jaro 2002, jaro 2003, podzim 2003, jaro 2004, jaro 2005.