bp920 Komercializace sportu vlivem médií

Fakulta sportovních studií
jaro 2008
Rozsah
0/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Martin Sebera, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Martin Sebera, Ph.D.
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
bp920/s1: St 13:45–14:30 K205, M. Sebera
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20
Mateřské obory/plány
předmět má 21 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Kurz obsahuje základní informace z oblasti komercionaizace a obchodu v problematice televozního sportu
Osnova
  • Geneze sportu Počátky sportu v televizi Televizní sport Motivy diváckého TV sport Psychické motivy pro TV divácký sport Racionální motivy pro TV divácky sport Účinky sportovních obsahů TV Podoba TV sportu Typologie sportovních obsahů Modernizace TV sportu Entertainment a infotainment Zavedení duálního systému Finanční osa sport TV Vývoj vysílacích práv Finanční osa sport-obchod Obchodně sportovní mechanismy
Metody hodnocení
Esej Essay
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012.