FSpS:bk1086 Marketing ve sportu - Informace o předmětu
bk1086 Marketing ve sportu
Fakulta sportovních studiíjaro 2012
- Rozsah
- 8/16. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- bk1086/man_cv: Pá 24. 2. 8:00–10:00 E34/203 - seminární místnost, Pá 9. 3. 17:15–19:55 B11/206, Pá 6. 4. 9:20–12:00 B11/236, Pá 20. 4. 8:10–10:50 C15/207, O. Racek
bk1086/man_pr: Pá 2. 3. 17:10–19:50 K205, Pá 30. 3. 9:45–12:25 B11/206, O. Racek - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Management sportu (program FSpS, B-TV) (2)
- Management sportu (program FSpS, B-TV, směr Management sportu) (2)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu
aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu - Osnova
- 1.Marketing – definice
- 2.Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace
- 3.příjmy sportovních klubů
- 4.Sponzoring
- 5.Sportovní reklama
- 6.Merchendising
- 7.Sport a nákupní chování spotřebitelů
- 8.Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka
- Literatura
- VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama : jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 182 s. ISBN 9788024720012. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN 8071689793. info
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Sportovní marketing. Brno: Masarykova Univerzita, 2005, 72 s. ISBN 80-210-3901-9. info
- VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 8024703939. info
- Výukové metody
- Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
- Metody hodnocení
- Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky:
docházka na seminářích 90%
prezentace zvoleného tématu z oblasti sportovního marketingu v seminářích
odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu.
- Statistika zápisu (jaro 2012, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2012/bk1086