v2053 Propagace a média

Fakulta sportovních studií
podzim 2014
Rozsah
0/1. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Michal Charvát, CSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
v2053/01: Út 23. 9. 11:30–13:00 B11/236, Út 7. 10. 11:30–13:00 B11/236, Út 21. 10. 11:30–13:00 B11/236, Út 4. 11. 11:30–13:00 B11/236, Út 18. 11. 11:30–13:00 B11/236, Út 2. 12. 11:30–13:00 B11/236
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 21 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Předmět se zaměřuje na problematiku firemní a mediální komunikace. Hlavním cílem je zprostředkování teoretických východisek a propojení propagačních aspektů v mediálních kruzích s ohledem na specifika sportovního prostředí. Důraz je také kladen na praktickou stránku této oblasti. V rámci předmětu budou zvaní odborníci z praxe prezentovat specifická témata (PR sportovní akce, sportovní akce pro hendikepované, socální média jako prostředek komunikace sportovních organizací aj.)
Osnova
  • Fungování reklamního a mediálního trhu (Mas)média a masová komunikace Nástroje marketingové komunikace Formy propagace ve sportovním prostředí Tiskové konference, tiskové zprávy, tiskový mluvčí Legislativní omezení v oblasti reklamy Mediální strategie Zvaní odborníci: PR sportovní akce PR sportovního klubu a akcí hendikepovaných Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací Content marketing
Literatura
    doporučená literatura
  • TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s. ISBN 8071699977. info
  • PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541. info
  • Sport, culture, and the media : the unruly trinity. Edited by David Rowe. 2nd ed. Maidenhead: Open University Press, 2004, xvii, 253. ISBN 0335210759. info
  • KLEIN, Naomi. Bez loga. Translated by Pavel Kaas. 1. vyd. Praha: Argo, 2005, xxiii, 510. ISBN 8073630109. info
  • OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 223 s. ISBN 80-85943-25-5. info
  • DĚKANOVSKÝ, Jan. Sport, média a mýty : zlatí hoši, královna bílé stopy a další moderní hrdinové. 1. vyd. Praha: Dokořán, 2008, 183 s. ISBN 9788073631314. info
  • NICHOLSON, Matthew. Sport and the media : managing the nexus. Amsterdam: Elsevier, 2007, xv, 222. ISBN 9780750681094. URL info
  • VORÁČEK, Josef. Public relations ve sportovních organizacích. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2012, 71 s. ISBN 9788024620275. info
Výukové metody
interaktivní seminář
Metody hodnocení
Písemný test (včetně anglické terminologie z oblasti propagace a médií)
Informace učitele
http://www.fsps.muni.cz/impact/propagace-a-media/
Přístupové jméno: visitor
Heslo: p1l0t (pé jedna el nula té)
Studijní materiál je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb. Autorským zákonem, ve znění pozdějších předpisů, považován za autorské dílo, ke kterému vykonává majetková práva autorská Masarykova univerzita. Upozorňujeme uživatele, že jakékoliv šíření, převzetí či další zpřístupnění jeho obsahu je bez souhlasu MU zakázáno.
Vážení studenti, tento předmět je inovován v rámci projektu OP VK Inovace a modernizace studijních oborů FSpS (IMPACT, reg. číslo CZ.1.07/2.2.00/28.0221), řešeném na Masarykově univerzitě, Fakultě sportovních studií v období leden 2012 – prosinec 2014.
Inovace předmětu spočívá v inovaci jeho sylabu a ve vytvoření e-learningové podpory výuky s využitím aktuální odborné literatury. Modernizace výuky bude spočívat rovněž ve využití nově nakoupených pomůcek a přístrojů.
Žádáme vás o poskytnutí zpětné vazby, jak k samotné inovované výuce (formou studijní ankety), tak i k předloženým studijním materiálům (kontaktní osoba Mgr. Aneta Fedrová – fedrova.aneta@gmail.com), aby mohlo dojít k jejich případné úpravě a doplnění. Budeme rádi za každou zpětnou vazbu a návrh úprav či doplnění.
V čem spočívá inovace: Inovace spočívá především v získávání a následném předávání nejnovějších světových trendů v oblasti propagace a médií studentů Fakulty sportovních studií, aby mohlo být následně získaných znalostí kvalitně využito v praxi. Inovace předpokládá lepší dostupnost potřebné literatury pro studenty k samostatnému studiu. Dále budou vytvořeny nové studijní materiály.
Výukový materiál (forma, název, rozsah): Testové otázky – sada min. 50 testových otázek
Kategorie e-learningu: 1
Další komentáře
Studijní materiály

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2014/v2053