nk2390 Management a marketing sportovních akcí a klubů

Fakulta sportovních studií
podzim 2015
Rozsah
7/13. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Marek Záboj, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Pá 9. 10. 17:45–19:15 E34/225 - seminární místnost, Pá 16. 10. 17:45–20:00 B11/235, Pá 13. 11. 12:30–14:00 B11/206
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
nk2390/01: Pá 16. 10. 11:00–13:15 E34/225 - seminární místnost, Pá 30. 10. 11:45–14:00 B11/305, Pá 13. 11. 14:00–17:00 B11/305, Pá 11. 12. 8:00–10:15 B11/305, M. Záboj
Předpoklady
Znalosti studenta základů managementu a marketingu
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
Osnova
  • 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.
Literatura
  • Sports and Entertainment Management. Edited by Ken Kaser - John R. Brooks. ISBN: 0538438290
  • Sports and Entertainment Marketing. Edited by Ken Kaser - Dotty Boen Oelkers. ISBN:9780538445146
  • FETCHKO, Michael J., Donald P. ROY a Kenneth E. CLOW. Sports marketing. 1st ed. Boston: Pearson, 2013, xxi, 391. ISBN 9780132135467. info
  • BYERS, Terri, Trevor SLACK a Milena Madeleine PARENT. Key concepts in sport management. Los Angeles, Calif.: SAGE, 2012, xiii, 203. ISBN 9781412928427. info
  • HOYE, Russell. Sport management : principles and applications. 3rd ed. New York: Routledge, 2012, xx, 284. ISBN 9781856178198. info
Výukové metody
Přednášky a semináře
Metody hodnocení
Student v průběhu semestru zpracuje seminární práci, kterou následně v seminářích prezentuje. Po úspěšném absolvování následuje ústní zkouška.
Další komentáře
Studijní materiály

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2015/nk2390