nk2435 Marketing sportovnívh klubů a akcí

Fakulta sportovních studií
podzim 2018
Rozsah
7/13/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Michal Jilka, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Pá 5. 10. 9:40–11:20 B11/335, Pá 30. 11. 16:45–19:15 B11/311, Pá 14. 12. 13:00–14:40 B11/311
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
nk2435/01: Pá 12. 10. 13:00–15:30 B11/311, Pá 26. 10. 9:15–11:45 B11/335, Pá 16. 11. 14:15–16:45 B11/236, Pá 14. 12. 14:40–18:00 B11/311, M. Jilka
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je prohloubit znalosti a vědomosti studentů získané v bakalářském studiu v oblasti marketingu sportu.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu budou studenti schopni analyzovat současný stav marketingových aktivit, sportovních organizací a sportovních akcí, realizovat marketingový výzkum a aplikovat získané výsledky, znalosti a dovednosti při realizaci marketingových strategií pro sportovní organizace a akce.
Osnova
  • 1. Sportovní klub, sportovní akce, globalizace sportu
  • 2. Nákupní chování spotřebitelů – pasivní konzumenti
  • 3. Nákupní chování spotřebitele – aktivní konzumenti
  • 4. Sport jako strategický marketingový nástroj
  • 5. Vztahový marketing ve sportu
  • 6. PR ve sportu
  • 7. Značka – integrovaná marketingová komunikace
  • 8. Značka – komunikační kampaně
  • 9. Značka – měření výkonnosti
Literatura
  • SMITH, Aaron a Bob STEWART. Introduction to sport marketing. London: Routledge, 2015, x, 323. ISBN 9781138022966. info
  • FETCHKO, Michael J., Donald P. ROY a Kenneth E. CLOW. Sports marketing. 1st ed. Boston: Pearson, 2013, xxi, 391. ISBN 9780132135467. info
  • SHANK, Matthew D. Sports marketing : a strategic perspective. 4th ed. Upper Saddle River, N.Y.: Pearson Prentice Hall, 2009, xxiv, 453. ISBN 9780138137458. info
  • WAKEFIELD, Kirk L. Team sports marketing. Amsterdam: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007, ix, 273. ISBN 9780750679794. URL info
  • MORGAN, Melissa Johnson a Jane SUMMERS. Sports marketing. SouthbankVictoria: Thomson, 2005, xvi, 320. ISBN 9780170128599. info
  • MULLIN, Bernard James, Stephen HARDY a William Anthony SUTTON. Sport marketing. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics, 2000, xiv, 441. ISBN 0880118776. info
Výukové metody
Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
Metody hodnocení
Student v průběhu studia v seminářích pracuje na seminární práci a prezentaci analýzy marketingu vybrané sportovní organizace nebo akce, realizuje marketingový výzkum a vypracuje pro vybraný subjekt nebo akci marketingovou strategii.
Aktivita studenta prezentace a seminární práce je hodnocena a tvoří 50 % výsledné známky. Při splnění všech požadavků v seminářích (např. docházka, odevzdání zadaných prací v termínu atd.) se student může přihlásit ke zkoušce. Zkouška je ústní.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2016, podzim 2017.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/podzim2018/nk2435