FSS:ZUR299 3D grafika a animace II. - Informace o předmětu
ZUR299 3D grafika a animace II.
Fakulta sociálních studiíjaro 2006
- Rozsah
- 1/1. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Leo Nitče (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Drahomíra Soldánová - Rozvrh
- St 14:00–15:40 PC54
- Předpoklady
- SMER(DIG)
Předpoklady: 1) student musí umět pracovat alespoň v jednom 2D grafickém programu pro windows (Phososhop, Corel, Paintshop, atp.) 2) velmi dobrá orientace v prostředí windows (středně pokročilý a více.) 3) částečná znalost práce v některém postprodukčním nebo stříhacím programu (AdobeAfterEffects, Adobe Premiere, Vegas, atp.) 4) předpokládá se týmová spolupráce Předpoklady, které nejsou pro tento semestr nutné, ale jsou výhodou: - absolvování kurzu 3D grafika I (od jarního semestru 2007 jde o nutný předpoklad) - znalost některého 3D grafického programu, nejlépe: Cinema 4D, Maya, atp. - připravit si vlastní projekt v průběhu podzimního semestru (3D grafika I) a připravit si podklady pro jeho realizaci v semestru jarním. - Na jednom projektu se může max. podílet 5 studentů (je možná vyjímka pro náročnější projekt). - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 23 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/23, pouze zareg.: 0/23, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/23 - Mateřské obory/plány
- předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Kurz je zaměřen na práci a využití všech možností profesionálních 3D aplikací. Studenti se budou moci seznámit s tvorbou náročných CG efektů pro potřeby filmu. Seznámí se se základy animace a kompozice scény pro rozličné projekty. U studentů se předpokládá vysoká míra týmové práce, která je nezbytnou pro realizaci zadávaných projektů. Podklady k výuce budou studenti dostávat prostřednictvím ISU, nebo v písemné podobě.
- Osnova
- 1) seznámení se s předmětem a vybrání projektů pro realizaci. 2) Přinesení scénáře svého projektu formou sketchbooku (kresleného, nebo psaného) v digitální podobě na disketě, nebo na CD. (Powerpoint) Zapůjčení techniky pro domácí přípravu textur, podkladových obrázků, atp. 3) Přinesení připravených podkladů a jejich diskuse. Volba 3D aplikace pro resení projektu. Tvorba prvních modelů. 4) Práce na modelech a na scéně. 5) Dokončení modelace scény a začátek texturování. 6) Mezi diskuse nad projektem. 7) Začátek animační části a tvorba zvláštních efektů. 8) pokračování ve tvorbě animace. 9) Dokončení animací a tvorba prewiev (hrubý výpočet) 10) Vyladění pojektu, hledání chyb a nedostatků v animaci či textrurách. 11) dokončení animačních prací 12) dokončení spec.efektů a export do příslušného formátu 13) střih 14) tvorba DVD titulu 15) zápočet
- Metody hodnocení
- Ukončeno zápočtem (z) Student musí odevzdat hotový projekt na DVD.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2006, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2006/ZUR299