SOC147 Základy marketingového výzkumu

Fakulta sociálních studií
jaro 2017
Rozsah
1/1/0. 6 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Roman Skotnica (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Ing. Radim Marada, Ph.D.
Oddělení sociologie – Katedra sociologie – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Soňa Enenkelová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení sociologie – Katedra sociologie – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Čt 8:00–9:30 U34
Předpoklady
SOC108 Statistická analýza dat
SOC108 Data Analysis with SPSS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/40
Mateřské obory/plány
předmět má 19 mateřských oborů, zobrazit
Výukové metody
přednášky, samostatná práce v týmech na prezentacích, samostatné vypracování analýzy založené na reálných datech a její prezentace
Metody hodnocení
.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, podzim 2012.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2017/SOC147