ZURn6404 Trénink komunikačních a manažerských dovedností

Fakulta sociálních studií
podzim 2020
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anna Luštická (cvičící)
Garance
doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Pá 14:00–15:40 AVC
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět dává studentům prostor trénovat a zlepšovat své komunikační a manažerské dovednosti. Hlavní náplní semináře jsou tedy praktická cvičení. Cílem předmětu je, aby si studenti vyzkoušeli a následně reflektovali různé komunikační situace, týmovou spolupráci a vedení projektů.
VÝUKA V PS 2020: Vzhledem k epidemiologické situaci se celý kurz koná online v aplikaci ZOOM v čase dle rozvrhu. Odkazy pro připojení na jednotlivé lekce jsou vloženy do Interaktivní osnovy kurzu.
Osnova
  • Zásady efektivní komunikace
  • Interní komunikace
  • Týmové role
  • Leadership a týmové role
  • Projektový management
  • Vedení porad
  • Prezentace projektů
Literatura
    doporučená literatura
  • GRIFFIN, Ricky W. a Gregory MOORHEAD. Organizational behavior : managing people and organizations. Ninth edition. Australia: South-Western Cengage Learning, 2010, xxvi, 582. ISBN 9780547167336. info
  • HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
  • HRKAL, Marek. Odprezentuj : průvodce přípravou prezentace. Illustrated by Marek Anděl - Remi Pavlovská. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2018, 223 stran. ISBN 9788026508106. info
  • OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Translated by Hana Škapová. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007, 223 s. ISBN 9788072611546. info
  • ADAIR, John a Peter REED. Ne šéf, ale lídr. Bizbooks, 2009. 208 s. ISBN 9788025124475.
Metody hodnocení
Kurz je koncipován jako seminář, účast je povinná a výuka je založena na praktických cvičeních. Podmínkou splnění předmětu je tedy docházka (případné absence je třeba omluvit prostřednictvím IS) a aktivní práce v semináři během semestru, např. zapojení do diskuze, týmová práce na zadaném projektu a také zpětná vazba a reflexe výstupů ostatních účastníků kurzu.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2021, jaro 2022, podzim 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.