MV513K Právní problémy reklamy

Právnická fakulta
podzim 2006
Rozsah
0/2. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (cvičící)
Garance
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Martina Crhová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
MV513K/01: Po 25. 9. až Pá 22. 12. Čt 15:05–16:35 160, P. Hajn
MV513K/02: Po 25. 9. až Pá 22. 12. Čt 16:40–18:10 160, P. Hajn
MV513K/03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Hajn
Předpoklady
! MV513Zk Reklama a právo
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50
Jiné omezení: Dvě seminární skupiny po 25 studentech
Mateřské obory/plány
  • Právo (program PrF, M-PPV) (2)
Cíle předmětu
Právní normy regulující reklamu v České republice. Rozbor konkrétních příkladů z reklamní a právní praxe.
Osnova
  • Regulace reklamy v normách soukromého práva. Regulace reklamy v normách veřejného práva. Regulace reklamy mimoprávními prostředky.
Literatura
  • Články v odborných časopisech
  • Eliáš, K., Bejček, J., Hajn, P., Ježek, J. a kol.: Kurs obchodního práva, Obecná část, Soutěžní právo, 3. vydání, C.H. Beck, Praha 2002, partie o nekalé soutěži
  • Články v odborných časopisech - upřesnění bude provedeno v průběhu seminární výuky.
  • WINTER, Filip. Reklama a právo. 1. vyd. Praha: Orac, 2001, 143 s. ISBN 80-86199-31-2. info
  • HAJN, Petr. Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2000, 329 s. ISBN 8021022825. info
Metody hodnocení
Výuka seminární - řešení praktických situací. Předmět ukončený kolokviem.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2016.