LF:BVMA051p Marketing - Informace o předmětu
BVMA051p Marketing
Lékařská fakultapodzim 2001
- Rozsah
- 2/0/0. 2 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Ing Petr Procházka, CSc., prof. MUDr. Bc. Zuzana Derflerová Brázdová, DrSc. (zástupce)
- Garance
- prof. MUDr. Bc. Zuzana Derflerová Brázdová, DrSc.
Ústav preventivního lékařství – Teoretická pracoviště – Lékařská fakulta
Kontaktní osoba: Jiřina Ježová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Výživa člověka (program LF, B-SZ)
- Osnova
- Sylabus predmetu Marketing pro bakalarske studium Vyziva cloveka
- Cilem predmetu je rozvinout znalosti studentu v oblasti marketingu s hlavnim durazem na marketing uplatnovany v potravinarstvi a v zemich Evropske unie. Absolvovanim predmetu student ziska znalosti o aplikaci marketingovych metod v potravinarstvi a osvoji si prakticke postupy pro reseni konkretnich problemu.
- Obsah predmetu:
- Zakladni marketingove pojmy, definice marketingu, definice trhu, smena, hlavni cile mark. cinnosti.
- Vyvojova stadia markeningu, marketingove koncepce.
- Strategicke planovani, podnikatelsky zamer, poslani podniku, metodicke aspekty tvorby planu.
- Marketingove prostredi podniku.
- Nabidka a poptavka.
- Marketingovy mix: - vyrobek, - cena, -distribuce vyrobku.
- Komunikacni mix: - reklama, - publicita, - prodej.
- Marketingovy vyzkum. Analyza konkurence, konkurencni strategie.
- Chovani zakazniku. Marketing sluzeb. Mezinarodni marketing.
- Literatura:
- Kotler,P.: Marketing, management, Victoria Publishing, Praha, 1997
- Meffertk,H.: Marketing, management, Grada 1996
- Ssvetlik,J.: Marketing cesta k trhu, EKKA Zlin, 1994
- Horakova, I.: Marketing v soucasne svetove praxi. Grada Praha, 1996
- Prochazka, P.: Marketing, MZLU Brno, 1993
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (podzim 2001, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/med/podzim2001/BVMA051p