FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2011
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ2BP_FJC6/01: St 7:55–9:35 učebna 54, J. Vives
FJ2BP_FJC6/02: St 13:25–15:05 učebna 34, J. Vives - Předpoklady
- FJ2BP_FJC1 Jazyková cvičení 1 && FJ2BP_FJC2 Jazyková cvičení 2 && FJ2BP_FJC3 Jazyková cvičení 3 && FJ2BP_FJC4 Jazyková cvičení 4 && FJ2BP_FJC5 Jazyková cvičení 5
Předmět je určen pro 3. ročník bakalářského prezenčního dvouoborového studia oboru. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Výchozími texty jsou autentické materiály. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
- Osnova
- Vybrané texty k rozboru a diskusi.
- Literatura
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- Výukové metody
- Seminář, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka se realizovat nebude. Předmět slouží pouze pro opakovaný zápis. Studenti budou chodit do předmětu FJ2BP_JC6.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2010
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ2BP_FJC6/01: St 18:00–19:40 učebna 54, J. Vives
FJ2BP_FJC6/02: Čt 15:15–16:55 učebna 24, J. Vives - Předpoklady
- (( FJ2BP_FJC1 Jazyková cvičení 1 && FJ2BP_FJC2 Jazyková cvičení 2 && FJ2BP_FJC3 Jazyková cvičení 3 && FJ2BP_FJC4 Jazyková cvičení 4 && FJ2BP_FJC5 Jazyková cvičení 5 ))
Předmět je určen pro 3. ročník bakalářského prezenčního dvouoborového studia oboru. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: referenční, sociokulturní, strategické a interkulturní formou komentáře textů a diskuze na dané téma. Předpokládaná jazyková úroveň studentů po absolvování tohoto kurzu je C1 v receptivních i produktivních dovednostech podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen: porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy, pokud téma dostatečně zná; účastnit se rozhovoru plynule a spontánně, aktivně se zapojit do diskuse o známých tématech, vysvětlovat a obhajovat své názory; napsat pojednání nebo zprávy předávat informace, obhajovat nebo vyvracet určitý názor.
- Osnova
- Vybrané texty k rozboru a diskusi.
- Literatura
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- Výukové metody
- Seminář, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2009
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jéróme Vives (cvičící) - Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ2BP_FJC6/01: Po 11:35–13:15 učebna 5
FJ2BP_FJC6/02: Út 16:10–17:50 budova C - učebna 8 - Předpoklady
- Předmět je určen pro 3. ročník bakalářského prezenčního dvouoborového studia oboru.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: FJ2BP_FJC1 nebo FJ2BP_JC1, FJ2BP_FJC2 nebo FJ2BP_JC2, FJ2BP_FJC3 nebo FJ2BP_JC3, FJ2BP_FJC4 nebo FJ2BP_JC4, FJ2BP_FJC5 nebo FJ2BP_JC5 - Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: referenční, sociokulturní, strategické a interkulturní formou komentáře textů a diskuze na dané téma. Výchozí učebnicí je francouzská metoda Les Francais, mentalités et comportements 4, která je doplněna dalšími materiály z níže uvedené literatury. Předpokládaná jazyková úroveň studentů po absolvování tohoto kurzu je C1 v receptivních i produktivních dovednostech podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen: porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy, pokud téma dostatečně zná.; účastnit se rozhovoru plynule a spontánně, aktivně se zapojit do diskuse o známých tématech, vysvětlovat a obhajovat své názory; napsat pojednání nebo zprávy předávat informace, obhajovat nebo vyvracet určitý názor.
- Osnova
- Vybrané texty z učebnice k rozboru a diskusi.
- Literatura
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%).
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2008
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová - Rozvrh
- Po 11:35–13:15 učebna 56
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: FJ2BP_FJC1, FJ2BP_FJC2, FJ2BP_FJC3, FJ2BP_FJC4, FJ2BP_FJC5 - Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: referenční, sociokulturní, strategické a interkulturní formou komentáře textů a diskuze na dané téma. Výchozí učebnicí je francouzská metoda Les Francais, mentalités et comportements 4, která je doplněna dalšími materiály z níže uvedené literatury. Předpokládaná jazyková úroveň studentů po absolvování tohoto kurzu je C1 v receptivních i produktivních dovednostech podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Osnova
- Vybrané texty z učebnice k rozboru a diskusi.
- Literatura
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- Metody hodnocení
- Aktivní účast na seminářích (80 %). Zápočet: test na probranou látku. Minimální úspěšnost je 70%.
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2007
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Magda Chmelová (cvičící)
PaedDr. Mgr. Pavla Kellnerová (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová - Rozvrh
- Po 11:35–13:15 učebna 30, Po 13:25–15:05 učebna 56
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Jiné omezení: Předpoklad: FJ2BP_FJC1; FJ2BP_FJC2; FJ2BP_FJC3; FJ2BP_FJC4; FJ2BP_FJC5 - Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: referenční, sociokulturní, strategické a interkulturní formou komentáře textů a diskuze na dané téma. Výchozí učebnicí je francouzská metoda Les Francais, mentalités et comportements 4, která je doplněna dalšími materiály z níže uvedené literatury. Předpokládaná jazyková úroveň studentů po absolvování tohoto kurzu je C1 v receptivních i produktivních dovednostech podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Osnova
- Vybrané texty z učebnice k rozboru a diskusi: 1. La langue. Le génie de la langue francaise. L art de la conversation. 2.A l école de la république - L idéal républicain en danger? Heureux les Francais? L invention du bonheur. La satire politique.
- Literatura
- Náhradní obsah: GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontieres 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- Metody hodnocení
- Aktivní účast na seminářích (80 %) Minimální průměrná úspěšnost testů 60 %
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení a reálie VI
Pedagogická fakultajaro 2006
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Magda Chmelová (cvičící)
PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ2BP_FJC6/01: Út 14:35–16:15 učebna 56
FJ2BP_FJC6/02: St 12:00–13:35 učebna 56 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Cílem je prohloubení komunikativní kompetence studentů: referenční, sociokulturní, strategické a interkulturní formou komentáře textů a diskuze na dané téma. Výchozí učebnicí je francouzská metoda Le Nouveau sans frontieres 4, která je doplněna dalšími materiály z níže uvedené literatury. Předpokládaná jazyková úroveň studentů po absolvování tohoto kurzu je C1 v receptivních i produktivních dovednostech podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
- Osnova
- Vybrané texty z učebnice k rozboru a diskusi: 1. L'homme efficace : Majorité 15 ans. Travail - les pantouflards et les aventurier (Le Nouvel Observateur). La galere des femmes cadres (Le Point). L'illetrisme et l'analphabétisme en France. 2. Citoyens du monde : L'ouverture aux cultures étrangeres (Le Point). Le rejet des autres cultures. Le sacrifice du bouc émissaire. Débat sur l'Union européenne.
- Literatura
- Náhradní obsah: GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontieres 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- Metody hodnocení
- Test na daná témata. Schopnost samostatného ústního vyjadřování na základě neznámých textů.
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Navazující předměty
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení a reálie VI
Pedagogická fakultajaro 2005
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Magda Chmelová (cvičící)
PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová - Rozvrh
- St 16:20–17:55 učebna 56
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
FJ2BP_FJC6/02: Út 7:40–9:15 učebna 56 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-TV)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS4)
- Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2014
Předmět se v období jaro 2014 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- FJ2BP_FJC1 Jazyková cvičení 1 && FJ2BP_FJC2 Jazyková cvičení 2 && FJ2BP_FJC3 Jazyková cvičení 3 && FJ2BP_FJC4 Jazyková cvičení 4 && FJ2BP_FJC5 Jazyková cvičení 5
Předmět je určen pro 3. ročník bakalářského prezenčního dvouoborového studia oboru. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Výchozími texty jsou autentické materiály. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
- Osnova
- Vybrané texty k rozboru a diskusi.
- Literatura
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- Výukové metody
- Seminář, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Výuka se realizovat nebude. Předmět slouží pouze pro opakovaný zápis. Studenti budou chodit do předmětu FJ2BP_JC6.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2013
Předmět se v období jaro 2013 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- FJ2BP_FJC1 Jazyková cvičení 1 && FJ2BP_FJC2 Jazyková cvičení 2 && FJ2BP_FJC3 Jazyková cvičení 3 && FJ2BP_FJC4 Jazyková cvičení 4 && FJ2BP_FJC5 Jazyková cvičení 5
Předmět je určen pro 3. ročník bakalářského prezenčního dvouoborového studia oboru. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Výchozími texty jsou autentické materiály. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
- Osnova
- Vybrané texty k rozboru a diskusi.
- Literatura
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- Výukové metody
- Seminář, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Výuka se realizovat nebude. Předmět slouží pouze pro opakovaný zápis. Studenti budou chodit do předmětu FJ2BP_JC6.
FJ2BP_FJC6 Jazyková cvičení 6
Pedagogická fakultajaro 2012
Předmět se v období jaro 2012 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- FJ2BP_FJC6/01: Út 7:55–9:35 učebna 54, J. Vives
- Předpoklady
- FJ2BP_FJC1 Jazyková cvičení 1 && FJ2BP_FJC2 Jazyková cvičení 2 && FJ2BP_FJC3 Jazyková cvičení 3 && FJ2BP_FJC4 Jazyková cvičení 4 && FJ2BP_FJC5 Jazyková cvičení 5
Předmět je určen pro 3. ročník bakalářského prezenčního dvouoborového studia oboru. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Pedagogické asistentství francouzského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Výchozími texty jsou autentické materiály. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
- Osnova
- Vybrané texty k rozboru a diskusi.
- Literatura
- GIRARDET, J. Le Nouveau sans frontières 4. Arts - Culture - Littérature. 1. vyd. Paris : CLE International, 1996. 222 s. ISBN 2-19-0333480-2.
- DESCOTES-GENJON, Ch. Exercisier. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1997. 335 s. ISBN 2-7061-0451-1.
- ABBADIE, Ch. Expression française orale et écrite. 1. vyd. Grenoble : PUG, 1998. 197 s. ISBN 2-7061-0564-X.
- Výukové metody
- Seminář, diskuse, prezentace.
- Metody hodnocení
- Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka se realizovat nebude. Předmět slouží pouze pro opakovaný zápis. Studenti budou chodit do předmětu FJ2BP_JC6.
- Statistika zápisu (nejnovější)