FY2BP_OCF Práce ve fyzikální laboratoři

Pedagogická fakulta
jaro 2009
Rozsah
0/0/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D. (cvičící)
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc. (cvičící)
Garance
prof. RNDr. Vladislav Navrátil, CSc.
Katedra fyziky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Gabriela Vohradská
Předpoklady
FY2BP_FM1 Fyzikální měření 1
zájem o samostatnou práci
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 12 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/12, pouze zareg.: 0/12
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
The overall aim of this workshop will be to explore fairly broadly. Students can set up an experiment in the advanced Physic's laboratory. The workShop provides a real research experience for the participants by using full-scale devices and equipment actually used in laboratories
Osnova
  • Studenti mohou pracovat na vybraných experimentech nebo participovat na vyhodnoceních dlohodobých pokusů či se účastnit dalších potřebných laboratorních aktivit
Literatura
  • PÁNEK, Petr. Úvod do fyzikálních měření. Brno: skripta PřF MU, 2001. info
  • PÁNEK, Pavel. Spektrální analýza v Excelu - Sešit Spectral.xls. In MEDSOFT '99. Sborník příspěvků. Praha: TECH-MARKET, 1999, s. 83-86. ISBN 80-86114-24-4. info
  • PÁNEK, Pavel, Pavel JURÁK a Josef HALÁMEK. ScopeWin - systém pro záznam a zpracování biologických signálů. In MEDSOFT '96 Sborník příspěvků. Praha: TECH-MARKET, 1996, s. 101-103. info
Záložky
https://is.muni.cz/ln/tag/PedF:FY2BP_OCF!
Metody hodnocení
skupinový projekt
Další komentáře
Předmět je vyučován každý semestr.
Poznámka k četnosti výuky: částečně blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2003, jaro 2004, podzim 2004, jaro 2005, podzim 2005, jaro 2006, podzim 2006, jaro 2007, podzim 2007, jaro 2008, podzim 2009, jaro 2010, podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, jaro 2012, podzim 2012, jaro 2013, podzim 2013, jaro 2014, podzim 2014, jaro 2015, podzim 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017, podzim 2017, jaro 2018.