SZ3BP_CJAJ Angličtina pro didaktické technologie

Pedagogická fakulta
jaro 2012
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Jana Kollárová (přednášející)
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (pomocník)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (pomocník)
Garance
Mgr. Jana Kollárová
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SZ3BP_CJAJ/01: St 10:40–12:20 učebna 64, J. Kollárová
Předpoklady
SEMESTR ( 4 ) && ( CJV_AJA2k Vstupní test A2 - AJ || CJV_AJA2 Vstupní test A2 - AJ || CJV_AJA2D Vstupní test A2 - AJ )
The English course for intermediate students (level B1 CEFR) who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc., who can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu CJV_AJA2 či CJV_AJA2D (obvykle v lednu).
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
V povinně-volitelném předmětu Angličtina pro didaktické technologie si studenti upevní dosažené jazykové znalosti ze střední školy (předpokládá se složená maturitní zkouška z angličtiny) a seznámí se s vybranými akademickými a odbornými dovednostmi v AJ na úrovni B1 (četba krátkých anglických textů ke své specializaci, ústní prezentace, diskuse, shrnutí a výběr klíčových informací, aj). K získání zápočtu je vyžadována aktivní účast na jazykových cvičeních, ústní a písemné prezentace a úspěšné složení písemného testu na úrovni B1 (70% úspěšnost) na konci semestru.
Osnova
  • Předmět je nyní průběžně inovován v období řešení projektu (2011-2013) > CZ.1.07/2.2.00/15.0205 "Inovace akreditovaného bakalářského studijního oboru Učitelství praktického vyučování".
  • Topic 1 Education in the CR and abroad. Focus on tertiary education. Topic 2 Work and professions. Job application. Plans for future. Topic 3 Meeting people. Friends, colleagues, partners. Topic 4 Making plans, making changes and dealing with them.
Literatura
    doporučená literatura
  • SWAN, Michael a Catherine WALTER. The Good Grammar Book : a grammar practice book for elementary to lower-intermediate students of English : with answers. 2nd impresion. Oxford: Oxford University Press, 2003, 324 s. ISBN 0194315207. info
Výukové metody
Practical language class, home and in-class reading, grammar and vocabulary practice, class discussions, presentations given by students
Metody hodnocení
Credit requirements: Active participation and completing assignments, 80% attendance in a term, mid-term assessment. End-of-semester test (70% pass limit). Only students who have completed all assignments can sit the final test!!!
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Praktická cvičení pro středně pokročilé studenty, kteří mají složenou maturitní zkoušku z angličtiny. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ústní prezentace, písemné úkoly, atd.), jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity ani zápočet! In order to be credited, the student must submit all set home assignment, give in-class oral presentation, and succeed (70 % pass) in the final B1 credit test (vocabulary, grammar).
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově.
Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu CJV_AJA2 (obvykle v lednu).

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2012/SZ3BP_CJAJ