A2BK_UVDI Úvod do studia didaktiky AJ

Pedagogická fakulta
jaro 2013
Rozsah
0/0/1. 12 hodin. 2 kr. Ukončení: k.
Vyučující
PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Helena Havlíčková (cvičící)
Garance
Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
A2BK_UVDI/OS01: Pá 1. 3. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 22. 3. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 12. 4. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 26. 4. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 10. 5. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 24. 5. 13:55–14:40 učebna 10, H. Havlíčková
A2BK_UVDI/OS02: Pá 22. 2. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 15. 3. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 5. 4. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 19. 4. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 3. 5. 13:55–14:40 učebna 10, Pá 17. 5. 13:55–14:40 učebna 10, H. Havlíčková
A2BK_UVDI/01: Po 18. 2. 13:55–14:40 učebna 57, Po 4. 3. 13:55–14:40 učebna 57, Po 18. 3. 13:55–14:40 učebna 57, Po 8. 4. 13:55–14:40 učebna 57, Po 22. 4. 13:55–14:40 učebna 57, Po 13. 5. 13:55–14:40 učebna 57, A. Dobrovolná
Předpoklady
Basic knowledge of pedagogy
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
At the end of the course the participants should be able to ubderstand the basic principles of the theory and practice of English language learning and teaching
They should be work with the basic competences of an English teacher and be able to adjust their approaches to individual types of learners.
Osnova
  • Young and older learners;
  • Different Intelligences;
  • English Teachers;
  • Planning Your Work;
  • Class Management and Atmosphere;
  • Supplementary Materials in ELT;
  • Receptive skills;
  • Productive skills;
Literatura
  • HARMER, Jeremy. How to teach English : an introduction to the practice of English language teaching. 1st publ. Harlow: Longman, 1998, x, 198. ISBN 0582297966. info
  • UR, Penny. A course in language teaching : practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, 1996, xiii, 375. ISBN 0-521-44994-4. info
Výukové metody
seminar, self-study, practical activities
Metody hodnocení
mid-term test (70%) must be correct), orals
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1441;obdobi=3604;kod=A2BP_UVDI;furl=%2Fel%2F1441%2Fjaro2007%2FA2BP_UVDI%2F
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2019.