AJB_ELLT Zážitkové učení ve výuce jazyka na střední škole

Pedagogická fakulta
jaro 2013
Rozsah
0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bronislav Sobotka (cvičící)
Garance
Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury - Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury - Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJB_ELLT/01: So 9. 3. 8:00–13:00 učebna 58, So 18. 5. 8:00–13:00 Ruské centrum, S. Hanušová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20
Mateřské obory
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
The main goal of the course is to provide the students with the general theoretical background, easy to follow steps, practical examples and inspiration for those who might be considering to embark with their own students on a demanding but very rewarding journey of using experiential learning for English teaching.
Osnova
  • The first block will consist of a presentation - introduction to basic theoretical background and the main principles of experiential learning and the possibility to experience these principles and activities followed by discussion Before the second block there will be reading assignments for students to do and the second block will consist of students´ experiential learning activities and feedback.
Literatura
  • HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 192 s. ISBN 9788024728162. info
  • PELÁNEK, Radek. Příručka instruktora zážitkových akcí. Vydání 1. Praha: Portál, 2008. 205 stran. ISBN 9788073673536. info
  • BEARD, Colin a John P. WILSON. Experiential learning : a best practice handbook for educators and trainers. 2. ed. London: Kogan Page, 2006. v, 314. ISBN 9780749444891. info
  • MARTIN, Andy, Daniel FRANC a Daniela SOBKOVÁ ZOUNKOVÁ. Outdoor and experiential learning : an holistic and creative approach to programme design. London: Gower, 2004. xv, 198. ISBN 056608628X. info
Výukové metody
Presentation, discussion, preparation and presentation of an experiential learning activity, reading, active participation in activities
Metody hodnocení
attendance reading assignments presentation of an experiential learning activities in the second block course
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=2037
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016.

Nahoru | Aktuální datum a čas: 11. 12. 2018 15:03, 50. (sudý) týden

Kontakty: istech(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz, studijní odd., správci práv, is-technici, e-technici, IT podpora | Použití cookies | Více o Informačním systému