PdF:AJM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 - Informace o předmětu
AJM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/1/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Naděžda Vojtková (cvičící) - Garance
- Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Katedra pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJM_VPs1/01: Po 16. 3. 16:40–18:20 učebna 65, Po 30. 3. 16:40–18:20 učebna 65, Po 13. 4. 16:40–18:20 učebna 65, Po 27. 4. 16:40–18:20 učebna 65, Po 11. 5. 16:40–18:20 učebna 65, S. Hanušová, J. Chocholatá, K. Sýkorová, N. Vojtková
AJM_VPs1/02: Po 9. 3. 16:40–18:20 učebna 65, Po 23. 3. 16:40–18:20 učebna 65, Po 20. 4. 16:40–18:20 učebna 65, Po 4. 5. 16:40–18:20 učebna 65, S. Hanušová, J. Chocholatá, K. Sýkorová, N. Vojtková - Předpoklady
- !NOWANY( BiM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , CJM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , DeM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , FJM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , FyM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , HVM_VPs1 Učitelská praxe 1 , CHM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , KvM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , MAM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , NJM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , OVM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , RJM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , RVM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , SPM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , TEM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , ViM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , VVM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , ZeM_VPs1 Seminář k učitelské praxi 1 , KLM_VPs1 Učitelská praxe 1 , HLM_VPs1 Učitelská praxe 1 )
The course is only offered to students who simultaneously enrolled Teacher Training 1. The capacity limit for the course is 15 students. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/24, pouze zareg.: 0/24 - Mateřské obory/plány
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- group sharing experience gained in Teaching Practice 1
extending reflective and autoreflective skills
extending professional competences and saturation of professional needs
setting long-term and short-term aims for the teaching and making lesson plans
defining a positive and constructive class atmosphere and identifying activities that contribute to its building - Osnova
- discussions with a psychologist, pedagogue and didactics teacher related to
- specific teaching situations and issues arising from teaching practice,
- group reflection of activities performed in the position of assistant teacher,
- reflection of educational journal entries,
- reflection of portfolio tasks,
- reflection of activities performed in the course of Teacher Training Practice 1
- Literatura
- doporučená literatura
- ŠIMONÍK, Oldřich. The beginning teacher : some pedagogical problems of beginning teachers : Začínající učitel : některé pedagogické problémy začínajících učitelů. info
- DYTRTOVÁ, Radmila a Marie KRHUTOVÁ. Učitel : příprava na profesi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009, 121 s. ISBN 9788024728636. URL info
- KYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele : cesty k lepšímu vyučování. Translated by Dominik Dvořák - Milan Koldinský. 2. vyd. Praha: Portál, 2004, 155 s. ISBN 8071789658. info
- PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Translated by Štěpán Kovařík. Vyd. 3. Praha: Portál, 2004, 380 s. ISBN 807178978X. info
- neurčeno
- GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New edition. Oxford: Macmillan Heinemann, 1995, viii, 215. ISBN 0-435-24059-5. info
- Výukové metody
- group reflection supervised by a psychologist, pedagogue and didactics teacher
- Metody hodnocení
- Active participation in seminar meetings
Submission of assignments (see Student Manual for Teacher Training Practice 1)
Lesson plans with reflective analysis, plans for further teaching development - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=923
Jednooboroví studenti si znovu zapisují tento předmět pod stejným kódem jako na podzim 2014. Dvouoboroví studenti (studující oba obory na PdF) si zapíší ten seminář, který neabsolvovali na podzim 2014 (např. student OV+ČJ, který absolvoval na podzim 2014 seminář k ČJ, si zapíše na jaře 2015 seminář k OV). Mezifakultní studenti (studující na PdF pouze jeden obor) si předmět znovu nezapisují. - Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr. - Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/AJM_VPs1