BP_ISZ Bakalářská práce

Pedagogická fakulta
jaro 2015
Rozsah
0/0/1. Individuální konzultace. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D. (cvičící)
doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D. (cvičící)
PaedDr. Milan Kubiatko, PhD. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D. (cvičící)
prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
Institut výzkumu školy a zdraví – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Dodavatelské pracoviště: Institut výzkumu školy a zdraví – Pedagogická fakulta
Předpoklady
BPp_ISZ Bakalářská práce - Projekt
Předmět si zapisuje student, který píše bakalářskou práci na Institutu výzkumu školy a zdraví. Typicky v pátém semestru bakalářského studia.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 10 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Předmět je koncipován jako kurz motivující studenta k napsání závěrečné práce splňující veškeré požadavky na ni kladené. Absolvování tohoto kurzu zajistí, že student odevzdá práci odsouhlasenou vedoucím. Student by tak měl být připraven k úspěšné obhajobě práce a seznámen s požadavky, které na něj budou kladeny státní komisí při obhajobě.
Osnova
  • Náplň tvoří individuální konzultace studenta s vedoucím bakalářské práce na téma, které si student po dohodě s ním zvolil. Předpokládá se, že:
  • student pracuje na BP dle časového harmonogramu, který si stanovil
  • student má zpracovanou BP minimálně na 70 % (může se to měnit v závislosti od dohody mezi studentem a školitelem).
Literatura
    doporučená literatura
  • GULOVÁ, Lenka a Radim ŠÍP. Výzkumné metody v pedagogické praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 245 s. pedagogika. ISBN 978-80-247-4368-4. info
  • PELIKÁN, Jiří. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998, 270 s. ISBN 9788071845690. info
  • ŠVEC, Štefan. Metodologie věd o výchově : kvantitativně-scientické a kvalitativně-humanitní přístupy v edukačním výzkumu. Translated by Jana Cacková - Veronika Dvořáčková - Vendula Hlavatá - Tomá. České rozšířené vydán. Brno: Paido, 2009, 302 stran. ISBN 9788073151928. info
  • TRAVERS, Robert Morris William. Úvod do pedagogického výzkumu. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1969, 538 s. URL info
    neurčeno
  • CHRÁSKA, Miroslav. Úvod do výzkumu v pedagogice : základy kvantitativně orientovaného výzkumu. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2003, 198 s. ISBN 8024407655. info
  • MARTIN, Paul R. a P. P. G. BATESON. Úvod do teorie a metodologie měření chování. Translated by Ivo Müller. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 221 s. ISBN 9788073675264. info
  • KŘOVÁČKOVÁ, Blanka a Martin SKUTIL. Jak napsat seminární a závěrečné práce ve společenských vědách. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2009, 31, xvii. ISBN 9788070418635. info
Výukové metody
Individuální konzultace vprůběhu zpracování bakalářské práce.
Metody hodnocení
Zápočet je udělený při odevzdání práce (nebo jejích částí).
Další komentáře
Předmět je vyučován každý semestr.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2014, podzim 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017, podzim 2017, jaro 2018, podzim 2018, jaro 2019, podzim 2019, jaro 2020, podzim 2020, jaro 2021, podzim 2021, jaro 2022.