PdF:NJ_M302 Motivace ve výuce - Informace o předmětu
NJ_M302 Motivace ve výuce cizího jazyka
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/1/0. nebo 12 hodin v kombinované formě. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Rytířová
Dodavatelské pracoviště: Katedra německého jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- NJ_M302/01: Pá 27. 3. 17:35–20:10 učebna 64, Pá 3. 4. 17:35–20:10 učebna 64, Pá 24. 4. 17:35–20:10 učebna 64, V. Janíková
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - německý jazyk (program PdF, B-SPE) (2)
- Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE) (2)
- Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS) (2)
- Cíle předmětu
- Am Ende des Kurses sollten die Studierenden fähig sein, Motivationsmodelle und Motivationstheorien im Kontext des Fremdsprachenlernens und -lehrens zu verstehen; Motivationsverfahren im FSU einzusetzen; Motivationsforschung durchzuführen.
- Osnova
- Motivation, Motivierung theoretische Modelle von Motivation beim Fremdsprachenlernen Selbstbestimmungstheorie und attributionale Theorie Motivation als zentraler Einflussfaktor auf erfolgreiches Fremdsprachenlernen Motivationsforschung Motivierungsverfahren
- Literatura
- povinná literatura
- Handbuch Fremdsprachendidaktik. Edited by Wolfgang Hallet - Frank G. Königs. 1. Aufl. Seelze-Velber: Kallmeyer, 2010, 399 s. ISBN 9783780010537. info
- doporučená literatura
- POHL, Daniela. Motivation im Fremdsprachenunterricht als Grundlage für die Förderung von Mehrsprachigkeit : Fremdsprachen in der Grundschule. [München]: GRIN, 2004, 129 s. ISBN 9783640458806. info
- DÖRNYEI, Zoltán. Motivational strategies in the language classroom. First published. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, vii, 155. ISBN 9780521793773. info
- Výukové metody
- theoretischer Input im Seminar, Diskussion, Hausarbeit, Präsentation
- Metody hodnocení
- Hausarbeit, Präsentation, Evaluationsdiskussion
- Vyučovací jazyk
- Němčina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/NJ_M302