PdF:TE2MP_3DG 3D grafika - Informace o předmětu
TE2MP_3DG 3D grafika
Pedagogická fakultajaro 2017
- Rozsah
- 0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- TE2MP_3DG/01: Po 14:50–15:35 šatna, M. Dosedla
- Předpoklady
- ! FI:MB101 Lineární modely
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 12 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/12, pouze zareg.: 0/12, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/12
Jiné omezení: předmět bude otevřen při minimálním počtu 5 aktivních studentů - Mateřské obory/plány
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-TV)
- Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen: zpracovávat a samostatně tvořit v oblasti 3D grafiky; modelovat, aplikovat materiály a osvětlení na 3D scénu; vytvářet jednoduché 3D animace; vytvořit samostatně scénu a finální render v aplikaci CINEMA 4D;
- Osnova
- 3D grafika
- Pracovní prostředí Cinema 4D
- Nástroje na modelování z primitiv
- Polygonové modelování
- Světla a objekty scény
- Materiály a textury
- Deformátory a speciální objekty
- Animace scény
- Rendering
- Využití 3D modelů pro 3D tisk
- Samostatné práce
- Literatura
- Arndt von Koenigsmarck: Cinema 4D R10 - Praktický výukový kurz
- Výukové metody
- pc cvičení
- Metody hodnocení
- praktická cvičení, samostatné úkoly, závěrečný projekt
- Informace učitele
- http://wrack.ped.muni.cz/elearning
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2017/TE2MP_3DG