PdF:SPp008 Případová studie - Informace o předmětu
SPp008 Případová studie
Pedagogická fakultajaro 2019
- Rozsah
- individuálně. 10 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 22 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Hlavním cílem předmětu je, aby si student osvojil způsob zápisu svých aktivit v rámci speciálně pedagogické praxe. Portfolio obsahuje jeho činnost v průběhu studia, získané zkušenosti v praxi.
- Výstupy z učení
- Výstupem z učení je zpracované portfolio, které se předkládá u státní závěrečné zkoušky.
- Osnova
- Průběžné zpracovávání portfolia, popřípadě se předkládá vyučujícímu. Info k vypracování případové studie: http://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/?p=11212&lang=cs
- Literatura
- doporučená literatura
- VÍTKOVÁ, Marie. Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální. 2. vyd. Brno: Paido Brno, 2004, 463 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-071-9. info
- ELLIOTT, Julian a Maurice PLACE. Dítě v nesnázích : prevence, příčiny, terapie. Translated by Jaroslava Kubátová - Jiří Štěpo. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2002, 206 stran. ISBN 8024701820. info
- Výukové metody
- Případovou studii vede ten vyučující, který je zároveň vedoucím vaší BP, DP, ZP. Samostatné zpracovávání studie, konzultace s vedoucím práce.
- Metody hodnocení
- Závěrečný projekt - Portfolio.
- Informace učitele
- http://www.ped.muni.cz/wsedu
Další odborná literatura bude doporučena vyučujícím. Info k tvorbě případové studii: http://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/?p=11212&lang=cs - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2019/SPp008