FJ2BP_FTKC Typologie komunikativních cvičení

Pedagogická fakulta
podzim 2005
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je prezentace a tvorba komunikativních cvičení zaměřených na nácvik receptivních i produktivních řečových dovedností.
Osnova
  • 1. Doplňovací cvičení. 2. Zatrhávací cvičení. 3. Testy s výběrem odpovědí. 4. Třídění zpřeházených údajů. 5. Puzzle. 6. Scrabble. 7. Tabulky. 8. Textové matrice.. 9. Reformulace a přepisy.
Literatura
  • ARNAUD, M.-H. Fabriquer des exercices de francais. 1. vyd. Paris : Hachette, 1993. 192 s. ISBN 2-01020607-X.
  • GEFFROY-KONŠTACKÝ, D. Pour les apprenants actifs. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 1997. 62 s. ISBN 807-041-374-3.
  • GUIMBRETIERE, E. Paroles. 1. vyd. Paris : Didier/Hatier, 1992. 127 s. ISBN 2-278- 040995.
  • JACQUET, J., PENDANX, M. A juste titre. 1. vyd. Paris : Hachette, 1990. 96 s. ISBN 2-278-036-238.
  • PENDANX, M. Les activités d'apprentissage en classe de langue. 1. vyd. Paris : Hachette, 1998. 192 s. ISBN 201155-098-X.
Metody hodnocení
Aktivní účast na seminářích. Čtyři metodické listy na dané typy cvičení.
Vyučovací jazyk
Francouzština
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, podzim 2006.