PdF:SPp565 Reflektivní seminář 2 - PCH - Informace o předmětu
SPp565 Reflektivní seminář 2 - PCH
Pedagogická fakultapodzim 2020
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Petra Röderová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SPp565/01: Po 8:00–11:50 učebna 52, B. Bazalová, P. Kopečný, P. Röderová, V. Vojtová, L. Vrbecká Doležalová, D. Zámečníková
- Předpoklady
- NOW( SPp562 Odborná praxe souvislá 2 - PCH )
Reflektivní seminář 1 - PCH - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Speciální pedagogika (Specializace 3 - poruchy chování) (program PdF, N-SPZP)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je prohlubování teoretických poznatků a možností jejich aplikace v praxi. Studentky a studenti si rozšíří profesní kompetence. Absolvování kurzu je předpokladem pro odpovídající zisk informací a zkušeností v rámci praxe.
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu bude student/ka schopen/schopna aplikovat teoretické poznatky do praxe; rozumět obsahu a terminologii pedagogického terénu; uplatnit principy sebereflexe v praxi.
- Osnova
- • Přístupy a podpora žáků se SVP. • Pedagogická podpora. • Speciálněpedagogický terén. • Diagnostické metody. • Příprava záznamových archů. • Administrativa asistentské praxe. • Příprava na chronologické zaznamenávání údajů o práci s žáky.
- Literatura
- povinná literatura
- BARTOŇOVÁ, Miroslava a Jarmila PIPEKOVÁ. Manuál pro pedagogickou praxi : teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 141 s. ISBN 9788021054974.
- doporučená literatura
- POKORNÝ, Jiří. Manuál tvořivé komunikace. 2. přeprac. a dopl. vyd. Brno: Cerm, 2004. 300 s. ISBN 8072043307.
- Výukové metody
- seminář, diskuze, zpracování průběžných záznamů z praxe
- Metody hodnocení
- zápočet za zpracování průběžných záznamů z praxe
- Informace učitele
- Informace o podmínkách praxí na http://www.ped.muni.cz/wsedu/: studium, praxe-pokyny prezenční studium.
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2020, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2020/SPp565