FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2007
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Rozvrh
- Čt 13:20–14:55 G12
- Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Julien, Patrice, Activités ludiques, Clé International, Paris, 1988
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Předmětem ústní zkoušky jsou okruhy probírané v Didaktice I a II. Předpokladem k připuštění ke zkoušce je prezentace analýzy vybraného autentického materiálu a k němu navrhovaných aktivitv semináři během semestru. Pokud si posluchač předmět zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2006
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Rozvrh
- Čt 13:20–14:55 G12
- Předpoklady
- FJIA027 Souborná zkouška || FJIA028 Bakalářská zkouška && FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Julien, Patrice, Activités ludiques, Clé International, Paris, 1988
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2005
- Rozsah
- 1/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Rozvrh
- Čt 13:20–14:55 29
- Předpoklady
- FJIA027 Souborná zkouška || FJIA028 Bakalářská zkouška && FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Julien, Patrice, Activités ludiques, Clé International, Paris, 1988
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2004
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Rozvrh
- Čt 13:20–14:55 29
- Předpoklady
- FJIA027 Souborná zkouška || FJIA028 Bakalářská zkouška && FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Julien, Patrice, Activités ludiques, Clé International, Paris, 1988
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2003
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Rozvrh
- Čt 13:20–14:05 29, Čt 14:10–14:55 29
- Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Cíle předmětu
- Kurs logicky navazuje na Didaktiku francouzštiny I a je určen především těm posluchačům. kteří chtějí získat učitelskou způsobilost. Jeho cílem je práce s konkrétními didaktickými i nedidaktickými materiály (jednotlivé vyučovací metody, audio a video kazety, reklama, písně, kreslené seriály, atd.)
- Osnova
- Práce v semináři povede ke společnému zamyšlení, jak zvyšovat efektivnost jazykové výuky a jak uplatňovat inovační metodické prvky, díky jimž získají žáci nejen základní jazykové kompetence a znalosti z oblasti reálií, ale které rovněž přispějí k vysokému stupni jejich motivace.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a pohovor o ní. Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2002
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Cíle předmětu
- Je určena posluchačům, kteří chtějí získat učitelskou způsobilost. Zabývá se především didaktickými a metodickými principy výuky CJ a jejími cíli, organizační strukturou vyučovací hodiny, prací s pomůckami a výukovými materiály. Vývoj metodických směrů ve výuce CJ.
- Osnova
- Kurs logicky navazuje na Didaktiku francouzštiny I a je určen především těm posluchačům. kteří chtějí získat učitelskou způsobilost. Jeho cílem je práce s konkrétními didaktickými i nedidaktickými materiály (jednotlivé vyučovací metody, audio a video kazety, reklama, písně, kreslené seriály, atd.), která povede ke společnému zamyšlení, jak zvyšovat efektivnost jazykové výuky a jak uplatňovat inovační metodické prvky, díky jimž získají žáci nejen základní jazykové kompetence a znalosti z oblasti reálií, ale které rovněž přispějí k vysokému stupni jejich motivace.
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a pohovor o ní. Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Souvislá pedagogická praxe
Filozofická fakultajaro 2001
- Rozsah
- celkem 12 hodin. 8 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Osnova
- Náslechy (5 hodin) a výstupy (5 hodin) na školách.
- Metody hodnocení
- Zápočet - za absolvované náslechy a výstupy potvrzené školou. Praxe je povinná pro uchazeče o učitelskou způsobilost.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Pouze pro uchazeče o učiteslkou způsobilost.
FJIIB952 Souvislá pedagogická praxe
Filozofická fakultajaro 2000
- Rozsah
- celkme 12 hodin. 8 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Osnova
- Náslechy (5 hodin) a výstupy (5 hodin) na školách.
- Metody hodnocení
- Zápočet - za absolvované náslechy a výstupy potvrzené školou. Praxe je povinná pro uchazeče o učitelskou způsobilost.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Pouze pro uchazeče o učiteslkou způsobilost.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2022
Předmět se v období jaro 2022 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2021
Předmět se v období jaro 2021 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2020
Předmět se v období jaro 2020 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2019
Předmět se v období jaro 2019 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2018
Předmět se v období jaro 2018 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2017
Předmět se v období jaro 2017 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2016
Předmět se v období jaro 2016 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2015
Předmět se v období jaro 2015 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2014
Předmět se v období jaro 2014 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2013
Předmět se v období jaro 2013 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2012
Předmět se v období jaro 2012 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2011
Předmět se v období jaro 2011 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2010
Předmět se v období jaro 2010 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- Mgr. Petr Vurm, Ph.D.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Runge Anette,Sword Jacqueline, La BD (Techniques de classe), CLE International, 1987
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2009
Předmět se v období jaro 2009 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Julien, Patrice, Activités ludiques, Clé International, Paris, 1988
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
FJIIB952 Didaktika francouzštiny II
Filozofická fakultajaro 2008
Předmět se v období jaro 2008 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Naděžda Bruzlová (přednášející)
- Garance
- doc. PhDr. Ladislava Miličková, CSc.
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Holoubková - Předpoklady
- FJIIB901 Didaktika francouzštiny I
Pouze pro posluchače, kteří absolvovali FJIIB901. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-FI)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, M-HS)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-FI) (2)
- Francouzský jazyk a literatura (program FF, N-HS)
- Cíle předmětu
- Program semináře navazuje na Didaktiku I a je věnován především konkrétnímu využití autentických materiálů při výuce francouzského jazyka a jazykovým hrám.
- Osnova
- Práce v semináři se soustřeďuje na práci s konkrétními autentickými materiály. Jedná se o materiální nedidaktické prostředky, vytvořené rodilými mluvčími pro rodilé mluvčí, které mohou být vhodně využity ve výuce cizího jazyka, právě proto, že velmi dobře reflektují nejen současný jazyk, reálie a kulturu daného jazyka, ale rovněž mimojazykové skutečnosti země cizího jazyka. Studenti se v semináři naučí vybírat takové materiály, které mají potencionální pedagogickou a komunikativní hodnotu, analyzovat je a následně je úspěšně využívat v konkrétní praxi při výuce cizího jazyka. Pozornost v semináři je rovněž věnována využití nejrůznějších typů jazykových her, které, pokud jsou správně vybrány a zařazeny do vyučovací hodiny v souladu s cílem procvičované látky, představují velmi efektivní cvičení převážně komunikativního charakteru a lze jich s úspěchem využít v cizojazyčném vyučování.
- Literatura
- WEISS, Francois. Jeux et activités communicatives dans la classe de langue. Paris: Hachette, 1990, 127 s. ISBN 2-01-015788-5. info
- Caré, J.M., Debyser, F., Jeu, langage et créativité, Hachette, 1991
- Julien, Patrice, Activités ludiques, Clé International, Paris, 1988
- Arnaud,M.H., Jeannard,R: Fabriquer des exercices de francais, Hachette, 1993
- Metody hodnocení
- Kolokvium - seminární práce a prezentace v semináři Pokud si posluchač seminář zapíše, je účast na něm povinná.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Pouze pro uchazeče o učitelskou způsobilost a ty, kteří absolvovali FJIIB901.
- Statistika zápisu (nejnovější)