MUI_292 Muzejní praktikum - guerilla marketing pro Mendelovo muzeum

Filozofická fakulta
jaro 2014
Rozsah
2/0. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
PhDr. BcA. Darina Hlinková, Ph.D. (cvičící)
Garance
PhDr. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.
Oddělení muzeologie – Ústav archeologie a muzeologie – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Pavel Holman
Dodavatelské pracoviště: Oddělení muzeologie – Ústav archeologie a muzeologie – Filozofická fakulta
Rozvrh
Po 10:50–12:25 pracovna
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen: Porozumět vytváření propagační strategie a PR pro muzejní projekty za užití technik guerilla marketingu. Prakticky si připravit a realizovat propagační projekt.
Osnova
  • Seznámení se s muzeem. Seznámení se s projektem Vytvoření propagačního projektu. Jeho realizace. Evaluace
Literatura
  • LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! 2. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 326 s. ISBN 9788025135464. info
  • PATALAS, Thomas. Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Translated by Daniel Helekal. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 191 s. ISBN 9788024724843. info
  • KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005, 304 s. ISBN 80-247-1104-4. info
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován jednou za dva roky.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2014/MUI_292