FF:CJVAEA English Autonomously - Informace o předmětu
CJVAEA Angličtina autonomně
Filozofická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 50 hodin / semestr. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Lenka Zouhar Ludvíková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová (přednášející)
Mgr. Eva Rudolfová (přednášející)
Mgr. Štěpánka Dillingerová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Dana Plíšková (pomocník)
Mgr. Jiřina Hrbáčková (cvičící)
Mgr. Šárka Roušavá, B.A. (cvičící)
PhDr. Mgr. Libor Štěpánek, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. Petra Trávníková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jitka Žváčková (cvičící) - Garance
- Mgr. Lenka Zouhar Ludvíková, Ph.D.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Filozofické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Lenka Zouhar Ludvíková, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Filozofické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání - Rozvrh
- St 17:30–19:05 zruseno C21
- Předpoklady
- (!OBOR(AJ)&&!OBOR(AJA)&&!OBOR(AJU)&&!OBOR(PAJ)&&!OBOR(EP)&&!OBOR(EBA)&&!OBOR(EGO)&&!OBOR(SOA)&&!OBOR(CUSO)&&!OBOR(KSJ)&&!OBOR(VPLZA))&& PdF:ADAPT_AJ Adaptivní test Aj
znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1 podle SERR - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 140 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/140, pouze zareg.: 0/140, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/140
Jiné omezení: Nutnost absolvovat adaptivni test - Cíle předmětu
- Studenti rozvinou svoje metakognitivní dovednosti a rozšíří své kompetence v učení se nejen angličtině, ale i dalším oborům. Přeberou na sebe zodpovědnost, naučí se stanovovat své cíle dle svých potřeb, vybírat si strategie, které jsou pro ně vhodné, a monitorovat průběh učení. Na základě sebereflexe budou schopni ohodnotit sami sebe. Dle svých potřeb rozvinou ty oblasti, které potřebují pro studium cizího jazyka, pro své studium na univerzitě a pro svou budoucí kariéru.
- Osnova
- Ve dvou povinných seminářích budou studenti seznámeni s následujícími kapitolami: jazykové kompetence v SERR
- proces učení
- inteligence podle Gardnera
- sebereflexe
- metakognice Náplň jednotlivých modulů se odvíjí od požadavků a potřeb studentů, kteří si modul zapíší.
- Literatura
- Benson, P.: Teaching and Researching Autonomy in Language Learning. Routledge, 2011.
- Karlsson, L., Kjisik, F., Nordlund, J.: From Here to Autonomy. Helsinki University Press, 1997
- Výukové metody
- přednáška, diskuse, domácí příprava, čtení, individuální konzultace, moduly
- Metody hodnocení
- Dílčí požadavky budou stanoveny studenty dle jednotlivých modulů. Bezpodmínečně povinné jsou dva úvodní semináře. Student musí aktivně strávit učením 50 hod čistého času, výsledky práce budou předloženy formou portfolia. Hodnocení proběhne v rámci individuálních konzultací.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2015/CJVAEA