RLB393 Studentský výzkumný projekt

Filozofická fakulta
jaro 2015
Rozsah
0/2. 5 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Mgr. Aleš Chalupa, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. David Zbíral, Ph.D.
Ústav religionistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Šárka Londa Vondráčková
Dodavatelské pracoviště: Ústav religionistiky – Filozofická fakulta
Rozvrh
Út 17:30–19:05 VP
Předpoklady
SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30
Mateřské obory/plány
předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Kurz usiluje o vytvoření podmínek pro individuální a časově nadstandardní vedení talentova-ných bakalářských a magisterských studentů religionistiky tutorským týmem ve složení peda-gogický pracovník a student doktorského studia. Student v rámci kurzu připravuje individuál-ní výzkumný projekt na jím zvolené libovolné téma, který řeší od počátečního vymezení vý-zkumných otázek, nalezení vhodné metodologie, řešení až po psaní závěrečné studie v para-metrech časopiseckého článků a prezentace výsledků během seminární diskuze. Po absolvování tohoto kurzu bude student: • umět koncipovat badatelský problém • schopen nalézt vhodnou metodu ke zodpovězení zvolených výzkumných otázek • schopen strukturovat a vytvářet vědecký text na úrovni časopisecké studie • ovládat prezentaci hlavních výsledků projektu prostřednictvím seminární přednášky, která bude mít parametry vystoupení na vědecké konferenci
Výukové metody
Výuka má podobu společných seminářů, během kterých jsou diskutovány jednotlivé dílčí kroky k naplnění požadovaných výstupů, a individuálních konzultací studenta se členy tutorského týmu.
Metody hodnocení
Podmínky úspěšného ukončení kurzu jsou: • Účast na společných seminářích a plnění zadaných dílčích úkolů (20%) • Odevzdání finální verze seminární práce ve formě časopisecké studie (20-25 normostran – 36 000 – 45 000 znaků včetně mezer) (50%) • Prezentace výsledků práce během závěrečné seminární diskuze (30%)
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017.