FF:AJ22073 Jazyk v reklamě - Informace o předmětu
AJ22073 Jazyk v reklamě
Filozofická fakultapodzim 1999
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. 2 původní kredity. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. PhDr. Ludmila Urbanová, CSc. (přednášející)
- Garance
- Ing. Mgr. Jiří Rambousek, Ph.D.
Katedra anglistiky a amerikanistiky – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Michaela Hrazdílková - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 15 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/15, pouze zareg.: 0/15, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/15 - Mateřské obory/plány
- Anglický jazyk a literatura (program FF, M-FI) (2)
- Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy (program FF, M-SS)
- Cíle předmětu
- The aim of this optional seminar is to study advertizing and its sociolinguistic aspects with regard to different areas of everyday life. Comparison between English, American and Czech ways of advertizing brings interesting findings about culture-specific meanings in this type of discourse.
- Osnova
- Language Functions in the Discourse of Advertizing
- Language Levels and Advertizing
- Phonology and Advertizing
- Grammar and Advertizing
- Vocabulary and Advertizing
- Different Types of Advertizing - Classification
- Newspaper Advertizing
- Job Advertisements
- Luxury Goods Advertisements
- Television Advertizing
- Literatura
- COOK, Guy. The discourse of advertising. 1st ed. London: Routledge, 1992, 250 s. ISBN 0415041708. info
- Metody hodnocení
- Příprava a analýza reklamních textů v semináři 2 eseje na dané téma v průběhu a na konci semestru
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován jednou za dva roky.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 1999, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim1999/AJ22073