PřF:S2005 Biomolecular interactions - Informace o předmětu
S2005 Methods for characterization of biomolecular interactions – classical versus modern, practice
Přírodovědecká fakultapodzim 2017
- Rozsah
- 0/0/1. 1 kr. (plus ukončení). Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jitka Holková (přednášející)
Mgr. Josef Houser, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Jan Komárek, Ph.D. (přednášející)
prof. RNDr. Michaela Wimmerová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- prof. RNDr. Michaela Wimmerová, Ph.D.
Národní centrum pro výzkum biomolekul – Přírodovědecká fakulta
Dodavatelské pracoviště: Národní centrum pro výzkum biomolekul – Přírodovědecká fakulta - Předpoklady
- NOW( S2004 Biomolecular interactions )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/10 - Cíle předmětu
- The students will gain a practical experience with the various techniques oriented on the study of biomolecular interactions.
- Výstupy z učení
- At the end of the course students should be able to prepare the samples properly, set-up the experiments and analyze the data from various biophysical techniques.
- Osnova
- 1. Isothermal titration calorimetry (ITC) 2. Analytical ultracentrifugation (AUC). 3. Microscale thermophoresis (MST).
- Výukové metody
- praktická výuka
- Metody hodnocení
- in-term assessment
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- The course complements the theoretical lectures (S2004 – Methods for characterization of biomolecular interactions – classical versus modern). The number of participants is limited to 10. The course can also be completed outside the examination period. The course is taught annually. The course is taught: in blocks.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
- Statistika zápisu (podzim 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/sci/podzim2017/S2005