2012
Respekt jako nezbytná podmínka inkluze
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁZákladní údaje
Originální název
Respekt jako nezbytná podmínka inkluze
Název anglicky
Respect as a Prerequisite for Inclusion
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs, od s. 311-319, 9 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00061054
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5941-2
Klíčová slova česky
inkluze; škola pro všechny; školní vzdělávací program; sebehodnocení; indikátory; respekt
Klíčová slova anglicky
inclusion; school for all; school educational programme; self-evaluation; indicators; respect
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 6. 2. 2013 20:27, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
V příspěvku seznamujeme čtenáře s vybranými výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V obsahové analýze argumentů z dotazníkového šetření nás zajímalo, jak sami učitelé hodnotí a verbalizují kvalitu prostředí vlastní školy pro všechny. V této etapě nás mimo jiné zajímaly indikátory vzájemného respektu mezi pracovníky školy a žáky.
Anglicky
In the paper we present the results of the partial phase of the research project at the Faculty of Education Masaryk University named Special Needs of the Pupils in the Context of Framework Educational Programme for Basic Education. We were interested in the quality of inclusive environment and teacher arguments, that they have used for their advocacy. As a research method we have used content analyse. In this phase of the research we were interested in indicators of respect between teachers and pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|