Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1067731, author = {Nováková, Jana}, article_location = {Brno}, article_number = {01}, keywords = {Asperger syndrome; high functioning autism; autism spectrum disorder; classmates; inclusive education; peer relationships}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy}, title = {Jak vrstevníci přijímají své spolužáky s poruchou autistického spektra?}, volume = {137}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1067731 AU - Nováková, Jana PY - 2012 TI - Jak vrstevníci přijímají své spolužáky s poruchou autistického spektra? JF - Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy VL - 137 IS - 01 SP - 36-40 EP - 36-40 PB - Pedagogická fakulta MU SN - 03230449 KW - Asperger syndrome KW - high functioning autism KW - autism spectrum disorder KW - classmates KW - inclusive education KW - peer relationships N2 - Spolu s nárůstem počtu žáků s poruchou autistického spektra v třídách běžných základních škol se dostává do popředí také téma jejich vrstevnických vztahů. Přestože aktuální výzkumy naznačují, že tito žáci ve školách často sbírají spíše negativní zkušenosti, integrační snahy mají konstantně vzrůstající tendenci, a to také v České republice. Jaká je tedy situace těchto žáků v třídních kolektivech českých škol? To jsme se pokusili zjistit sociometrickým výzkumným šetřením mezi brněnskými základními školami. ER -
NOVÁKOVÁ, Jana. Jak vrstevníci přijímají své spolužáky s poruchou autistického spektra? \textit{Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy}. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2012, roč.~137, č.~01, s.~36-40. ISSN~0323-0449.
|