Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1071492, author = {Nehyba, Jan}, article_location = {Brno}, article_number = {č. 1}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2012-1-3}, keywords = {Jarvis; disjuncture; experience learning; experiential learning; existencialism; learning process model}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Tři inspirace od Petera Jarvise}, url = {http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/304}, volume = {roč. 17}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1071492 AU - Nehyba, Jan PY - 2012 TI - Tři inspirace od Petera Jarvise JF - Studia paedagogica VL - roč. 17 IS - č. 1 SP - 37-57 EP - 37-57 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - Jarvis KW - disjuncture KW - experience learning KW - experiential learning KW - existencialism KW - learning process model UR - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/304 L2 - http://www.phil.muni.cz/journals/index.php/studia-paedagogica/article/view/304 N2 - Článek se soustřeďuje na analýzu Jarvisovy teorie učení. Představuje tři klíčové principy této teorie, kterými jsou koncept nesouladu, pojetí zkušenosti a model procesu učení. Tyto principy tvoří základní interpretační rámec pro Jarvisovu teorii. Taktéž text poukazuje na spojitost Jarvisovy teorie s jinými autory, předně těmi, kteří pojednávají o zkušenostním či reflektivním učení, například Dewey, Kolb, Boud, Mezirow a další. Diskutovány jsou jednotlivé složky Jarvisovy teorie, rozdělující proces učení na neučení, náhodné sebeučení, nereflektivní a reflektivní učení. ER -
NEHYBA, Jan. Tři inspirace od Petera Jarvise. \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 17, č. 1, s.~37-57. ISSN~1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2012-1-3.
|