BRADOVÁ, Jarmila. Action zone theory and classroom communication in Czech elementary schools. In European Conference on Educational Research 2012, Cádiz, 17-21 September 2012. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Action zone theory and classroom communication in Czech elementary schools
Název česky Akční zóna v českých základních školách: mytus a či realita?
Autoři BRADOVÁ, Jarmila (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání European Conference on Educational Research 2012, Cádiz, 17-21 September 2012, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00057773
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky druhý stupeň ZŠ; pedagogická komunikace; zóna dominantní účasti
Klíčová slova anglicky action zone; classroom communication; lower secondar school
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 8. 4. 2013 07:42.
Anotace
The contribution discusses situations when action zone can occur in lower secondary classrooms and presents analysis of qualitative data gained in Czech lower secondary schools.
Návaznosti
GD406/09/H040, projekt VaVNázev: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
VytisknoutZobrazeno: 24. 9. 2024 09:17