D 2012

Educational Data Mining and Teaching Logic

POPELÍNSKÝ, Lubomír, Eva MRÁKOVÁ a Juraj JURČO

Základní údaje

Originální název

Educational Data Mining and Teaching Logic

Název česky

Dolování znalostí a výuka logiky

Autoři

POPELÍNSKÝ, Lubomír (203 Česká republika, domácí), Eva MRÁKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Juraj JURČO (703 Slovensko, domácí)

Vydání

1. vyd. Košice, Znalosti 2012 : Proceedings of the 11th annual conference, od s. 165-168, 4 s. 2012

Nakladatel

Matfyzpress

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

10201 Computer sciences, information science, bioinformatics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14330/12:00061902

Organizační jednotka

Fakulta informatiky

ISBN

978-80-7378-220-7

Klíčová slova česky

dolování znalostí; výuka logiky; elektronické testy; konstrukční ulohy; vizuální analýza

Klíčová slova anglicky

data mining; teaching logic; online tests; constructive tasks; visual analytics

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2013 13:34, doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.

Anotace

V originále

tools for analysis of online tests and constructive tasks, especially for logic courses

Česky

nástroje pro analýzu a dolování znalostí z elektronických testů a elektronicky řešených konstrukčních úloh získaných při výuce logiky

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0209, interní kód MU
Název: Elektronické opory a e-learning pro obory výpočtového a konstrukčního charakteru (Akronym: Elektronické opory)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Elektronické opory a e-learning pro obory výpočtového a konstrukčního charakteru, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání