a 2012

Reflexivní kapacita: topologie prožívání frekventantů

PLCHOVÁ, Romana, Jana KOUTNÁ KOSTÍNKOVÁ, Ivo ČERMÁK, Michal ČEVELÍČEK, Roman HYTYCH et. al.

Základní údaje

Originální název

Reflexivní kapacita: topologie prožívání frekventantů

Autoři

PLCHOVÁ, Romana (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KOUTNÁ KOSTÍNKOVÁ (203 Česká republika), Ivo ČERMÁK (203 Česká republika), Michal ČEVELÍČEK (203 Česká republika) a Roman HYTYCH (203 Česká republika)

Vydání

Society for Psychotherapy Research: 3rd Joint Meeting of the European and the United Kingdom Chapters, 2012

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Portugalsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/12:00057934

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

psychotherapy training trainee reflexive capacity consensus shared collaborative analysis
Změněno: 13. 12. 2012 20:24, Mgr. Romana Plchová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem studie je definovat reflexivní kapacitu v kontextu Výcviku integrace v psychoterapii. Tento koncept je pojímán jako nástroj k porozumění zkušenosti frekventantů v průběhu Výcviku integrace v psychoterapii. S využitím zakotvené teorio byly analyzovány závěrečné práce 25 frekventantů a deníky 7 frekventantů po jednom roce výcviku. Představena je hlavní kategorie a některé její dimenze (např. přepínání pozornosti/pohyb mezi vnímáním sebe a druhých). Představena je také sdílená metoda analýzy.

Návaznosti

GAP407/11/0141, projekt VaV
Název: Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii
Investor: Grantová agentura ČR, Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii