HELUS, Zdeněk, Hana LUKÁŠOVÁ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Karel RÝDL, Vladimíra SPILKOVÁ a Tomáš ZDRAŽIL. Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti. 1. vyd. Praha: Asociace waldorfských škol ČR. 230 s. ISBN 978-80-905222-0-6. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proměny pojetí vzdělávání a školního hodnocení: filozofická východiska a pedagogické souvislosti
Název anglicky Changes in the Conception of Education and School Evaluation - Philosophical Foundations and Educational Context
Autoři HELUS, Zdeněk (203 Česká republika), Hana LUKÁŠOVÁ (203 Česká republika, garant), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Karel RÝDL (203 Česká republika), Vladimíra SPILKOVÁ (203 Česká republika) a Tomáš ZDRAŽIL (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Praha, 230 s. 2012.
Nakladatel Asociace waldorfských škol ČR
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062360
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-905222-0-6
Klíčová slova česky koncepce vzdělávání; pedagogika obratu; osobnostní rozvoj; kvalita života dětí; zdravá škola; školní hodnocení
Klíčová slova anglicky conception of education; pedagogy of upheaval; personality growth; quality of childrens life; healthy school; school evaluation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 27. 3. 2013 15:18.
Anotace
Těžiště publikace spočívá v hledání odpovědí na otázku "Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat". Autoři předkládají varianty odpovědí z hlediska různých úhlů pohledu a paradigmat.
Anotace anglicky
The focus of the publication is to answer the question "What model of education and school evaluation will we prefer in the future". The authors present the answers in terms of different perspectives and paradigma.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:53